Lewandowski na święta
Na 3 listopada zaplanowano start świątecznej kampanii T-Mobile. Weźmie w niej udział piłkarz reprezentacji Polski – Robert Lewandowski.
Działania telefonii komórkowej zgromadzone są wokół hasła „Chwile, które łączą”. Napastnik FC Bayernu tym razem pojawi się w dwóch spotach telewizyjnych promujących taryfy Jump!
Materiały wyreżyserował Trevor McMaha, który ma na swoim koncie produkcje dla takich marek jak McDonald’s czy Google. Natomiast za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, z kolei za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Raków Częstochowa sprawił niespodziankę młodej ampfutbolistce
W ostatniej ligowej kolejce Raków Częstochowa umocnił się na pozycji lidera i pokonał 3:0 Śląsk Wrocław. Jako że Lech Poznań zawiódł i dopuścił ekipę Radomiaka do wyrównania stanu meczu na 2:2, Medaliki mogą świętować. Zbliżają się coraz bardziej do kolejnego tytułu mistrzowskiego. Przy okazji starcia drużyny Marka Papszuna z WKS…


![Dominik Senkowski: największe sukcesy naszych najlepszych tenisistek zapoczątkowali
ich rodzice [WYWIAD]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/04/D.-Senkowski-ksiazka-768x402.jpg)
