Z kraju 22 kwietnia 2014

Public Relations w sporcie

W styczniu tego roku ruszyła strona PRsportowy.pl, której autorem jest rzecznik prasowy Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki, Michał Pacuda.

Autor pisze o podstawach PR sportowego, przedstawia swoją pracę na przykładach, ale odnosi się też do bieżących wydarzeń ze świata sportu.
 
– PR Sportowy nie doczekał się jeszcze w Polsce wielu publikacji, specjalnych kierunków studiów, czy poświęconych mu stron internetowych. Nie jest pomijany, ale zbyt często nienazywany po imieniu pojawia się przy okazji szeroko rozumianych działań marketingu sportowego. Zdecydowałem się założyć stronę PRsportowy.pl, aby pokazać praktyczną stronę Public Relations w realiach polskiego sportu – mówi Michał Pacuda.
 
– Zarządzający klubami i ligami oraz sami sportowcy mają bardzo różną świadomość skuteczności poszczególnych działań. Brakowało mi źródła, gdzie na przykładach pokazane byłyby możliwości i zadania PR sportowego. Postanowiłem też odsłonić kulisy mojej pracy, bo często to czego nie widać gołym okiem jest najważniejsze – dodaje autor.

Zastanawiacie się dlaczego wspominamy o Michale i jego stronie? Otóż już niebawem na SportMarketing.pl zagoszczą publikacje jego autorstwa. Michał jest wybitnym specjalistą, a my chcemy, aby jak najwięcej tak doświadczonych osób dzieliło się swoją wiedzą na naszych łamach.