Świetna kampania karnetowa
Lech Poznań zaimponował pomysłowością w kreacji kampanii promującej karnety na sezon 2014/2015 T-Mobile Ekstraklasy. Czym jeszcze zaskoczy?
Klub nazwał akcję „Rewolucja Karnetowa” i coś w tym jest. Gdy w poprzednim sezonie Legia Warszawa promowała się w innych miastach kampanią „Możesz być nawet z…” wielu zastanawiało się czy na pewno jest potrzeba dotarcia do kibiców spoza stolicy. Lech poszedł inną drogą, postawił na wąską grupę odbiorców (czy na pewno?), do których przede wszystkim trafią wejściówki.
Spot z licznymi zwrotami używanymi tylko w gwarze poznańskiej oraz oryginalne nazwy karnetów (Akuratny, Wyglancowany, Z Knyfem, Na Szagę) powodują, iż od początku do końca mamy wrażenie spójności.
Marketing Lecha ostatnimi czasy odżywa. Jesteśmy ciekawi co zostanie przygotowane przy okazji prezentacji nowych strojów od Nike.