Z kraju 1 sierpnia 2014

Nowy partner Piasta

Firma HOOP Polska została sponsorem technicznym Piasta Gliwice. Kontrakt między potentatem w produkcji napojów w Europie Środkowej i klubem zawarto na rok.

– Do tej pory Piast nie posiadał w ogóle sponsora technicznego. Umowa jest kolejnym krokiem, kiedy łączymy się z dużą firmą i liczymy na udaną współpracę. Jest to też kolejny pozytywny krok w rozwoju klubu, co bardzo mnie cieszy. Jestem przekonany, że przyniesie spore korzyści zarówno niebiesko-czerwonym jak i naszemu nowemu partnerowi. Hoop jest potężną firmą i najmocniejszym graczem na rynku w Europie Środkowej. Od teraz – przez cały rok – Hoop będzie zapewniać nam klubowe napoje – powiedział Adam Sarkowicz, prezes klubu.
 
– Działaliśmy już w sporcie, ale teraz chcieliśmy przenieść się na rynek polskiej T-Mobile Ekstraklasy. Dotąd mieliśmy tylko charytatywny kontakt z piłką, wspierając mistrzostwa świata i mistrzostwa Polski domów dziecka – zaznaczyła Patrycja Giurko, marketing manager nowego sponsora.
 
– Od dawna chcieliśmy związać się z branżą sportową, bo przecież napoje jednoznacznie kojarzą się z aktywnym trybem życia. A jak już wchodzić w tę kategorię, to od razu „z grubej rury” – w ekstraklasę! Jesteśmy z Ostrawy, a ponadto ja jestem gliwiczanką! Więc nasz wybór nie mógł być inny – dodała Giurko.