IQ Sport współpracuje z Xperiology
Firmy połączyły siły i w ramach Fan Experience Forum badają wykorzystanie nowych technologii w branży sportowej do budowania zaangażowania fanów.
Xperiology, to firma doradcza, która prowadzi obecnie działania na rynku w Wielkiej Brytanii i we Włoszech. Agencja skupia się przede wszystkim na dostarczaniu informacji i rozwiązań dla sektora sportowego i rozrywkowego. Świadczy doradztwo w zakresie organizacji eventów, a także wspiera zarówno sektor prywatny, jak i publiczny związany z branżą sportową i rozrywkową w zakresie maksymalizacji dochodów, optymalizacji działań i poprawienia zaangażowania odbiorców eventów.
Międzynarodowe badanie zaangażowania
Tematyka budowania i zwiększania zaangażowania fanów na eventach sportowych i imprezach masowych jest jednym z obszarów działalności IQ Sport, dlatego firma chętnie włączyła się w propozycję współpracy z Xperiology i przeprowadzenia wspólnego badania w środowisku międzynarodowego biznesu sportowego.
– Fakt, że nawiązaliśmy współpracę z tak uznaną i cenioną firmą doradczą z branży sportowej jest dla nas bardzo cenny. Szczególnie, że intensywnie pracujemy nad rozwojem platformy eFAN24, która powstała właśnie z myślą o organizatorach, sponsorach i odbiorcach eventów sportowych. Jej głównym zadaniem jest wsparcie fanów imprez w łatwiejszym i pełniejszym odbiorze widowiska sportowego, w którym uczestniczą właśnie poprzez zwiększenie ich zaangażowania – komentuje Rafał Dylewski z IQ Sport Advisory Group.
Badanie „Fan Experience Survey” prowadzone jest w grupie ponad 2000 managerów z branży sportowej z USA, Wielkiej Brytanii, Niemiec i Hiszpanii. – Celem badania jest zbadanie zagadnienia „Fan Experience”, zarówno w wymiarze doświadczeń dnia meczu, jak i konsumpcji mediów elektronicznych w świetle rozwoju nowych technologii – wyjaśnia Dylewski.
Wyniki badania zostaną zaprezentowane szerszej publiczności podczas Fan Experience Forum, które odbędzie się 9 czerwca 2015 w Barcelonie, Hiszpania.
Ankieta dostępna jest m.in. na stronie Fan Experience Forum: TUTAJ
W badaniu wziąć również mogą podmioty z Polski. Dodatkowo, wszyscy uczestnicy badania mają szansę wygrać bezpłatne zaproszenia na Fan Experience Forum.