Z kraju 3 września 2013

Ekstraklasa w FIFIE!

Electronic Arts Polska wraz ze spółką Ekstraklasa S.A. mają przyjemność poinformować o zawarciu umowy, związanej z grą FIFA 14.

\"\"– Jesteśmy zachwyceni faktem powrotu T-Mobile Ekstraklasy do gry FIFA14. Liga dołącza do 29 światowych lig sprawiając, że najnowsza FIFA jest najbardziej komplementarną i pełną licencji grą w swojej historii. Cieszę się że wraz z Ekstraklasą S.A. udało nam się wyjść naprzeciw oczekiwaniom setek tysięcy fanów FIFY w Polsce, dla których możliwość poprowadzenia w grze swojej ukochanej ligowej drużyny jest szczególnie ważna – powiedział Jarosław Kędzior, Regional Sales & Marketing Director Electronic Arts.

– Kontynuujemy współpracę z lat poprzednich, która sprawia, że zarówno wszystkie Kluby Ekstraklasy, jak i T-Mobile Ekstraklasa będą obecne w nowej edycji gry wideo z serii FIFA. Możliwość wygrywania trofeów ukochaną drużyną czy mierzenia się online z graczami z całego świata to z pewnością wspaniała atrakcja dla kibiców Klubów Ekstraklasy – powiedział Marcin Animucki, Wiceprezes Zarządu Ekstraklasy S.A. – Jestem przekonany, że gry z serii FIFA to doskonały sposób na spędzenie czasu w gronie przyjaciół, gdzie można przeżyć emocje podobne do tych z ekstraklasowych boisk. Zachęcam jednak także do odwiedzania stadionów Ekstraklasy, żeby poczuć prawdziwą stadionową atmosferę i doping tysięcy kibiców – dodał Marcin Animucki.

Seria FIFA nieprzerwanie od lat dzierży tytuł największej i najpopularniejszej serii gier sportowych w Polsce. Poprzednia edycja cyklu, FIFA 13, w dniu swojej premiery we wrześniu 2012 r. znalazła 56 tysięcy nabywców, stając się tym samym jednym z największych produktów rozrywkowych w historii.
Dziś, w przede dniu premiery FIFY 14, liczba sprzedanych egzemplarzy FIFA 13 przekroczyła już 325 tysięcy sztuk!

– Seria FIFA to nie tylko jedna z najważniejszych pozycji w portfolio Electronic Arts, ale też jedna z najważniejszych dla rodzimego rynku marek. Po latach sukcesów, za które poczytujemy fakt, iż z roku na rok kolejne edycje cyklu trafiały do jeszcze szerszej grupy konsumentów oraz zaangażowania w ich promocję gwiazd sportu i artystów najwyższego formatu, możemy śmiało powiedzieć, iż charakterystyczne logo FIFA na stałe wpisało się w krajobraz polskiej branży rozrywkowej. Tym bardziej jesteśmy więc dumni, iż jesień bieżącego roku przyniesie ze sobą kolejną odsłonę cyklu – jeszcze lepszą, bogatszą i oferującą niesamowite emocje – powiedział Tomasz Jarzębowski, EA Sports Senior Brand Manager w Electronic Arts Polska.

– Podobnie, jak poprzednie edycje, FIFA 14 nastawiona jest przede wszystkim na rozrywkę płynącą z przeżywania i uczestniczenia w rozgrywkach piłkarskich w wydaniu wirtualnym, z udziałem licencjonowanych zawodników i drużyn. Ze względu na swoją przystępność jest to tytuł odpowiedni dla wszystkich, niezależnie od doświadczenia w grach wideo, w którym bez problemu odnajdą się gracze okazjonalni, preferujący wspólną zabawę z rodziną oraz prawdziwi mistrzowie. Jestem przekonany, że FIFA 14, wzorem swoich poprzedniczek, stanowić będzie też znakomity pretekst do spotkań w gronie znajomych i wspólnego grania w radosnej atmosferze!

Premiera gry FIFA 14 w polskiej wersji językowej na PC, PlayStation 3 oraz Xbox 360 odbędzie się 26 września bieżącego roku.