London Irish z nowym logiem na koszulkach
Zawodnicy klubu angielskiej ligi rugby - London Irish - będą nosić na swoich piersiach nowe logo. Będzie to wizerunek The Ridgeway Group.
The Ridgeway Group to grupa motoryzacyjna skupiająca w swoich szeregach takie marki, jak Volkswagen i Audi. Podpisana umowa zapewnia zaopatrzenie drużyny w pojazdy, które użytkowane będą przez działaczy w zamian za pojawienie się znaczków tych samochodów na koszulkach London Irish.
Dodatkowo przygotowana zostanie specjalna oferta rabatowa na auta dla osób związanych z ekipą występująca w Premiership. Parafowany kontrakt wart jest 75 tysięcy dolarów.
"Jesteśmy zachwyceni z pomyślności negocjacji i wierzymy, że umowa przyniesie nam sporo profitów. Patrząc na geografię i potrzeby demograficzne jestem pewien, że osiągnięte porozumienie przyniesie korzyści obu stronom" – stwierdził John O`Hanlon, członek zarządu The Ridgeway Group.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Paulaner został partnerem zespołu Audi F1
Nowy zespół Audi F1 oraz browar Paulaner ogłosili długoterminowe partnerstwo. Umowa otwiera nowy rozdział dla Paulanera na globalnej scenie motorsportu.