Marketing

PZPN inwestuje w rozwój piłki nożnej kobiet
Marketing

PZPN inwestuje w rozwój piłki nożnej kobiet

Redakcja Sport Marketing
Maturalne powtórki z Fundacją Legii i Collegium Novum
Marketing

Maturalne powtórki z Fundacją Legii i Collegium Novum

Redakcja Sport Marketing
Polacy wracają na salony! Dwie dekady hokejowych bojów o Elitę
Marketing

Polacy wracają na salony! Dwie dekady hokejowych bojów o Elitę

Redakcja Sport Marketing
Lowe's nawiązało współpracę z Leo Messim
Marketing

Mistrz świata z pierwszą taką umową. Dogadał się z Lowe’s

Jakub J
Finał siatkarskiej ligi mistrzów na głównej antenie Polsatu. Z udziałem Jastrzębskiego Węgla.
Marketing

Wielka siatkówka wraca na otwartą antenę Polsatu

Jakub J
26.03.2024 Warszawa
Sport Biznes Polska
n/z Janusz Koziol, Rafal Szczepkowski, Adam Korol, Seweryn Plotan, Radoslaw Jecek, Marcin Strzadala
Foto Adam Starszynski / PressFocus
Marketing

Plotan: rola samorządów jest nieoceniona w organizacji imprez sportowych

Adrian Janiuk
(231016) -- MUMBAI, Oct. 16, 2023 (Xinhua) -- International Olympic Committee (IOC) president Thomas Bach attends the press conference after the second day of 141th International Olympic Committee (IOC) session in Mumbai, India, Oct. 16, 2023. (Xinhua/Cao Can)

2023.10.16 Bombaj
sport olimpijski
141. sesja Miedzynarodowego Komitetu Olimpijskiego
Foto Cao Can/Xinhua/PressFocus

!!! POLAND ONLY !!!
Aktualności

Wielki przełom ws. sztucznej inteligencji. MKOl gotowy na innowację

Adrian Janiuk
Daniel Karaś, CSR Manager, Grupa Maspex:
Wywiady

Daniel Karaś: nasza strategia zakłada pięć ekosystemów [WYWIAD]

Miłosz Marek
Współpraca z European League of Football jest bardzo ważnym krokiem w umocnieniu pozycji marki SNACK !T na arenie międzynarodowej, a szczególnie na rynku niemieckim, który dla firmy Tarczyński S.A. jest rynkiem eksportowym numer 1. To co wyróżnia ten rynek to również stale rosnące zainteresowanie futbolem amerykańskim – dyscyplina ta znajduje się w czołówce najchętniej oglądanych rozgrywek sportowych w tym kraju. 
Decyzja o partnerstwie z ELF to także istotny element realizacji ambitnej strategii sponsoringowej przedsiębiorstwa, które od lat jest zaangażowane w promowanie sportu i aktywności fizycznej w  połączeniu ze zdrowym odżywaniem. Co ważne, w rozgrywkach European League of Football bierze udział jedyna polska drużyna Panthers Wrocław, której założycielem i sponsorem głównym jest firma Tarczyński S.A.
Marka SNACK !T jest znana wśród zagranicznych konsumentów z wysokiej jakości różnorodnych kabanosów premium. Dostępne w różnych smakach i wariantach kabanosy Exclusive są idealną przekąską dla kibiców przeżywających sportowe emocje w domu i na stadionie. To właśnie dlatego współpraca z ELF to dla firmy Tarczyński idealny, kolejny krok w budowie unikalności marki i skojarzeń ze sportowymi emocjami i aktywnym trybem życia. W Polsce marka ma już w tym aspekcie silne kompetencje, które teraz przenosi na kluczowy zagraniczny rynek.
„Sport odgrywa bardzo ważną rolę w naszej rodzinnej firmie i oprócz sponsorowania Reprezentacji Polski w piłce nożnej, pasjonujemy się futbolem amerykańskim, który jest naszą miłością od ponad dekady. Dlatego mocno integrujemy go z naszą strategią marki. Dzięki swojej międzynarodowości i atrakcyjności, ELF jest doskonałym partnerem i oferuje świetny kontekst do zaprezentowania różnych produktów SNACK !T fanom w całej Europie. Cieszymy się, że po rozpoczęciu naszej przygody z Panthers Wrocław, teraz możemy zostać partnerem najszybciej trendującej ligi na kontynencie" - mówi Dawid Tarczyński, Członek Zarządu, Dyrektor Rozwoju i Finansów.
Logotyp SNACK !T będzie można zobaczyć m.in. na bandach led podczas transmisji telewizyjnych czy ściankach sponsorskich, a oficjalna przekąska będzie obecna w kluczowych kanałach komunikacji European League of Football. Ponadto marka chce zaprosić kibiców do wspólnej zabawy podczas meczów ELF, a także będzie ich zachęcać do aktywnego udziału w konkursach organizowanych za pośrednictwem kanałów w social media.
„Budowanie świadomości produktu wśród kibiców sportowych, zwłaszcza w dyscyplinie tak rodzinnej jak futbol amerykański, która przyciąga widzów w każdym wieku, staje się kluczowym elementem naszej strategii marketingowej. Dzięki temu możemy dotrzeć do szerokiego i zróżnicowanego grona odbiorców, od młodych entuzjastów po starszych fanów i prezentować im kabanosy SNACK !T jako świetną, międzynarodową przekąskę,” dodał Dawid Tarczyński.
Liga z dużym potencjałem
European League of Football to najważniejsze rozgrywki futbolu amerykańskiego na Starym Kontynencie. Drużyny rozgrywają swoje mecze w ramach trzech konferencji: wschodniej, zachodniej i centralnej. Transmisje telewizyjne na żywo śledzi nawet kilkaset tysięcy kibiców, a na zaplanowany na wrzesień finał ligi już sprzedano blisko 30 tysięcy biletów. Dzięki grze w European League of Football mecze Panthers Wrocław są transmitowane w wielu krajach na całym świecie, również tam, gdzie produkty firmy Tarczyński są obecne na sklepowych półkach.
Marketing

Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football

Redakcja Sport Marketing
Rekord frekwencji na meczu Ruchu z Widzewem.
Marketing

Historyczny mecz w PKO BP Ekstraklasie. Zostanie pobity rekord

Jakub J