Milionowe zyski Barcelony dzięki współpracy z Travisem Scottem
FC Barcelona pokonała Real Madryt w porywającym El Clasico 4:3, a oprócz tego zarobiła około 2 mln euro na sprzedaży koszulek z Travisem Scottem – cały nakład został wyprzedany w 30 minut!

Logo amerykańskiego rapera będzie można zobaczyć również na strojach kobiecej drużyny w spotkaniu ligowym 18 maja. To już szósta taka inicjatywa w ramach współpracy Barcy ze Spotify – po Drake’u, Coldplay, The Rolling Stones, ROSALÍI i KAROL G przyszedł czas na Travisa Scotta.
Ile trzeba było zapłacić za tę specjalną koszulkę?
Cena koszulki w edycji limitowanej kosztowała 399,99 euro. Z kolei za trykot z podpisami piłkarzy, którzy zagrali w El Clasico, zawodniczkami Barcy Femeni, które zmierzą się z Athletikiem, trzeba było zapłacić 2999,99 euro – z tym że tutaj ogłoszono już sold out.
Barca Matchday Playlist to kolejna atrakcja
Przed rozpoczęciem rywalizacji z Realem na Montjuic można było posłuchać utworów z playlisty „Barça Matchday”, które wybrał Travis Scott. Barcelona, dokonując takiego wyboru artysty, nikogo nie zszokowała, ponieważ ten piosenkarz cieszy się ogromną popularnością. Dowód? Ponad 67 milionów słuchaczy miesięcznie na Spotify, furorę robią przede wszystkim takie piosenki jak SICKO MODE, goosebumps czy FE!N.

Bartłomiej Najtkowski
Więcej Marketing
Mnóstwo koszulek dla kibiców Legii Warszawa od strategicznego sponsora
Legia Kosz pozostaje pod skrzydłami ORLEN. Od sezonu 2025/2026 partnerem stołecznego klubu będzie ORLEN Termika S.A – spółka wytwarzająca energię elektryczną oraz ciepło dla Warszawy. Teraz partner stołecznego klubu przygotował atrakcję dla kibiców.



