24.01.2025 12:32

Właściciel Polonii Warszawa uważa, że klub nie potrzebuje działań marketingowych na obozie w Turcji

Piłkarze Polonii Warszawa właśnie rozpoczynają obóz przygotowawczy w Turcji, a właściciel klubu Gregoire Nitot kolejny raz wdał się w gorące dyskusje z kibicami. Tym razem dominującym tematem był marketing Czarnych Koszul, na który narzekają fani.

Właściciel Polonii Warszawa uważa, że klub nie potrzebuje działań marketingowych na obozie w Turcji
Autor zdjęcia: YouTube

Podczas ostatniego takiego wyjazdu klub z Warszawy zrezygnował z regularnego publikowania treści w mediach społecznościowych. Co może zaskakiwać – nie było w ogóle vlogów z pobytu za granicą, Polonia bowiem nie zaangażowała pracowników z działu marketingu. Co ciekawe, wygląda na to, że nic w tej kwestii się nie zmieni…

W tym przypadku z góry dziękuję za pokrycie kosztów działalności marketingu klubu w Turcji: bilety lotnicze, hotel, codzienne wyżywienie, transport na miejscu itd. (płacę z własnej kieszeni za wszystkich zawodników i trenerów) – ironizował w social mediach Gregoire Nitot, odnosząc się do krytyki braku działań marketingowych stołecznego klubu.

Wyjaśnienie właściciela

Francuz, który zarządza Polonią, przedstawił dokładnie swój punkt widzenia w social mediach klubu z ulicy Konwiktorskiej.

Klub nie ma problemów finansowych. W przeciwieństwie do większości naszych rywali klub nie ma długów, a wszystkie wynagrodzenia i dostawy są uiszczane na czas, bo sam pokrywam 75% jego wydatków. Co miesiąc wpłacam klubowi 1 mln zł. Gdybym zniknął, klub natychmiast by zbankrutował. Są wydatki, które uważam za zbędne, jak na przykład wysłanie naszych współpracowników z działu marketingu do Turcji (nawet jeśli bardzo chcieliby tam pojechać! ). Nie chcę ponosić niepotrzebnych wydatków z własnej kieszeni. Liczę na pomoc kibiców, którzy pomagają mi pokryć wydatki klubu (zwłaszcza pensje zawodników), na przykład kupując bilety, gadżety i produkty klubowe – komentuje Nitot.

Na pewno jest to nietypowe działanie dla zawodowego klubu piłkarskiego w dzisiejszych czasach, gdy kluby na każdym kroku starają się podtrzymywać relacje z kibicami właśnie poprzez publikacje wielu treści w mediach społecznościowych.

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski