Dyrektor marketingu klubu Ekstraklasy złożył rezygnację
Marcin Magda podjął decyzję o zakończeniu wieloletniej pracy z Zagłębiem Lubin. W klubie z Dolnego Śląska pełnił funkcję dyrektora marketingu.
Marcin Magda rozpoczął pracę w Zagłębiu Lubin w 2009 roku i był związany z Miedziowymi nieprzerwanie przez 15 kolejnych lat. Zaczynał jako stażysta, następnie dla wielu kibiców był znany jako głos domowego obiektu KGHM Zagłębia, gdyż funkcję spikera zawodów piłkarskich piastował od 2010 roku.
Przez dwa ostatnie lata pełnił rolę dyrektora marketingu. W tym czasie padł rekord frekwencji na KGHM Zagłębie Arena, gdy 6 sierpnia 2023 roku podczas meczu z Lechem Poznań na trybunach zasiadło aż 15 813 kibiców. Ponadto jako klub Zagłębie zorganizowało wiele udanych akcji marketingowych oraz inicjatyw społecznych, nastąpił znaczny wzrost zasięgów w mediach społecznościowych, a łączna liczba widzów na stadionie w sezonie 2023/2024 była jedną z najwyższych w historii.
– Dziękuję wszystkim za ostatnie dwa lata pracy. Szczególnie współpracownikom, Zarządowi, Radzie Nadzorczej i wszystkim grupom kibicowskim, bo dzięki Wam hasło „Całe Zagłębie Zawsze Razem” nabierało coraz pełniejszego wymiaru. Dziękuję również interesariuszom, czyli przedstawicielom mediów, właścicielowi, sponsorom i partnerom za wsparcie, które okazywali Klubowi, ale także w wielu przypadkach mnie osobiście. Kończy się mój ponad 15-letni okres współpracy z Zagłębiem – miejscem wyjątkowym dla każdego, kto pochodzi z Lubina i jestem dumny z tego, że miałem możliwość pracy w moim ukochanym Klubie, który zawsze będę miał w sercu – powiedział Marcin Magda.
Bartłomiej Najtkowski
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.