Grupa InPost oficjalnym partnerem Atletico Madryt!
Grupa InPost, lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie, został nowym Oficjalnym Partnerem Atlético Madryt – czołowego klubu hiszpańskiej LaLiga. InPost jest też Oficjalnym Partnerem drużyny angielskiej Premier League, Newcastle United, największego wyścigu kolarskiego Tour de France, a także Sponsorem Strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej. Ponadto, InPost w ramach projektu InPost Sport Team sponsoruje grupę czołowych polskich sportowców.
Hiszpania jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków Grupy InPost z ponad 8 000 punktów odbioru OOH. W pierwszym kwartale 2024 r. liczba punktów InPost w Hiszpanii wzrosła o 87% rok do roku. Współpraca z Atlético Madryt, który posiada miliony kibiców na terenie całego kraju, pozwoli Grupie wzmocnić lokalną świadomość marki InPost.
Atlético Madryt – klub z ponad stuletnią historią, zagra w tym roku dwunasty sezon z rzędu w Lidze Mistrzów UEFA – to osiągnięcie na miarę najlepszych europejskich drużyn. Atlético Madryt zdobyło 10 różnych trofeów piłkarskich w ciągu ostatnich 12 lat – to demonstracja ambicji zespołu, który nigdy się nie poddaje i opiera swój sukces na wysiłku i wytrwałości. Atletico Madryt to także symbol hiszpańskiej piłki nożnej, grający w najmocniejszej lidze na świecie – LaLiga
– Jestem dumny, że zostaliśmy Oficjalnym Partnerem Atlético Madryt. Pracowitość, zaangażowanie i determinacja – to nasze cechy wspólne. Rozszerzenie portfolio sponsorskiego Grupy InPost o współpracę z jednym z najlepszych klubów piłkarskich na świecie, potwierdza nasze ambicje dalszego rozwoju i ekspansji. Wierzę, że dzięki temu sojuszowi, kolejne miliony hiszpańskich fanów piłki nożnej zakochają się w dostawach InPost – mówi Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost.
– Ta umowa to kolejny krok w realizacji przemyślanej strategii sponsoringowej, mającej na celu zwiększanie świadomości marki i rozwój biznesu na rynkach europejskich. Jako międzynarodowa firma z polskimi korzeniami jesteśmy dumni, że taki klub jak Atletico dołącza do sportowych partnerów Grupy InPost, obok Tour de France i Newcastle United – dodaje Marek Szkolnikowski, Dyrektor ds. sponsoringu sportowego Grupy InPost.
Jugando, ganando, peleas como el mejor! ⚽🇪🇸 InPost oficjalnym partnerem Atlético Madryt! ❤️🤍 pic.twitter.com/UrtXQSfZQ5
— Paczkomat, Kurier (@InPostPL) August 13, 2024
– Cieszymy się, że możemy powitać Grupę InPost w naszej sportowej rodzinie. Jeśli jest jedna rzecz, która nas charakteryzuje, to jest to fakt, że potrafimy iść pod prąd, aby spełniać nasze marzenia – jesteśmy prawdziwymi fighterami. Wierzymy, że InPost jest idealnym partnerem, który będzie nam towarzyszył w nadchodzących sezonach, w których będziemy walczyć o pozostanie na szczycie i o zdobywanie kolejnych tytułów, robiąc to inaczej niż pozostali – z pokorą, profesjonalizmem i nieustanną pracą – komentuje Óscar Mayo, COO Atlético Madrid.
Umowa sponsorska przewiduje, że InPost będzie obecny ze swoimi maszynami Paczkomat® na legendarnym stadionie Civitas Metropolitano. Reklamy marki będą emitowane podczas meczów zarówno na boisku na bandach LED, jak i poza nim podczas rozgrywek LaLiga, a także będą widoczne w strefie kibica pod stadionem. Ponadto, InPost stanie się oficjalnym dostawcą dla sklepu Atletico – fani będą mogli odbierać swoje zakupy, w tym koszulki na nowy sezon z sieci maszyn Paczkomat i punktów PUDO. Użytkownicy uzyskają też dostęp do specjalnych promocji, aby spotkać swoich ulubionych graczy czy uczestniczyć w ekskluzywnych wydarzeniach.
W ramach umowy i zaangażowania obu firm w zrównoważony rozwój, InPost i Atlético Madryt utworzą Radę Zrównoważonego Rozwoju. Rada stworzy wspólną strategię w celu osiągnięcia najlepszych praktyk skoncentrowanych na zrównoważonym rozwoju. To działanie spójne ze strategią ESG dla Grupy InPost.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.