Aktualności 10 czerwca 2024

4MOVE oficjalnym partnerem reprezentacji Polski

Polska marka 4MOVE od lat dostarcza izotoniki, wody oraz napoje witaminowe wybierane i rekomendowane przez najlepszych sportowców. Teraz zadba także o odpowiednie nawodnienie biało-czerwonych podczas EURO 2024! Firma została oficjalnym partnerem reprezentacji Polski.

Współpraca z Sochanem

Marka 4MOVE chce być kojarzona ze sportem. PZPN zaznacza, że jej produkty każdego dnia towarzyszą osobom, które cenią sobie najwyższą jakość i potrzebują odpowiedniego nawodnienia lub wzbogacenia organizmu w witaminy i minerały podczas różnorodnych aktywności. 4MOVE wspiera również sportowców najwyższej klasy, można tu wymienić koszykarza NBA Jeremy Sochan.

Logotyp firmy na bandach i ściankach sponsorskich

4MOVE może postrzegać nawiązanie współpracy z piłkarską federacją w naszym kraju jako kolejny krok w realizowaniu strategii biznesowej i wzmacnianiu świadomości marki wśród fanów sportu oraz zwolenników zdrowego stylu życia. Napoje 4MOVE będą dostępne podczas zgrupowań kadry narodowej, treningów oraz meczów reprezentacji. Ponadto logotyp marki pojawi się m.in. na bandach reklamowych czy ściankach sponsorskich.

4MOVE wpisuje się w strategię PZPN

Co ciekawe, 4MOVE ma wspierać sędziów:

Bardzo się cieszę, że kolejna polska marka zostaje oficjalnym partnerem reprezentacji Polski. Nasza strategia działań przewiduje przyporządkowanie nowych partnerów i sponsorów do konkretnych obszarów działań PZPN. Marka 4MOVE będzie wspierała polskich arbitrów i zyska miano oficjalnego sponsora polskich sędziów. Marka FRUGO będzie natomiast wspierać projekt popularyzacji Turnieju Gry 1×1 – powiedział Łukasz Wachowski, sekretarz generalny PZPN.

Komentarz prezesa FoodCare

Jesteśmy niezmiernie dumni, że napoje 4MOVE pomogą biało-czerwonym walczyć o zwycięstwa podczas nadchodzących mistrzostw Europy. Podobnie jak miliony polskich kibiców, traktujemy reprezentację jako dobro narodowe i mocno trzymamy kciuki za nasz zespół. Od wielu lat konsekwentnie inwestujemy w polski sport, zarówno ten profesjonalny, jak i amatorski. Cieszymy się, że objęliśmy teraz naszymi działaniami sponsoringowymi najpopularniejszą drużynę w kraju. Mamy nadzieję, że sukcesy reprezentacji przyczynią się także do budowania świadomość marki 4MOVE na kluczowych dla nas rynkach eksportowych – podkreśla Wiesław Włodarski, prezes FoodCare Sp. z o.o.

Szczegóły współpracy

Współpraca PZPN-u z czołową polską firmą z branży spożywczej nie dotyczy tylko dorosłej reprezentacji. Marki 4MOVE oraz BLACK zyskają tytuły oficjalnych sponsorów polskich sędziów, a marka FRUGO zostanie sponsorem tytularnym Turnieju Gry 1×1, którego główną ideą jest promowanie indywidualnych zdolności młodych zawodników oraz kształtowania ich odwagi na boisku.

fot. PZPN