FIFA planuje strategię na mundial ze swoimi partnerami
FIFA zorganizowała spotkanie, gdzie zostali zaproszeni wszyscy partnerzy najbliższych mistrzostw świata w piłce nożnej. Zaproszeni goście debatowali z przedstawicielami światowej federacji piłkarskiej na temat strategii na ten wielki turniej.
Najbliższe mistrzostwa świata w piłce nożnej odbędą się dopiero w 2026 roku, ale już teraz trwają niezbędne przygotowania. Gospodarzami imprezy będą Stany Zjednoczone, Kanada i USA. FIFA zapowiada, że będzie to największe sportowe wydarzenie.
W Miami na Florydzie odbyło się spotkanie, gdzie zjawiło się ponad 120 uczestników z przewodnich partnerów komercyjnych zbliżającego się turnieju, a do tego oczywiście najważniejsi przedstawicieli FIFA. Sama organizacja opisuje to spotkanie jako omówienie, planowanie tego jak zrealizować największy turniej sportowy w historii, które rozpocznie się za nieco ponad dwa lata. Wszystko musi być gotowe z odpowiednim wyprzedzeniem.
Partnerami komercyjnymi uczestniczącymi w tym spotkaniu: adidas, The Coca-Cola Company, Hyundai Motor Group, Qatar Airways, Visa, AB InBev, McDonald’s, Unilever i Panini. To tylko największe marki, które już teraz wspierają działania wokół mundialu 2026.
Podczas wydarzenia główne role odgrywali między innymi Dyrektor biznesowy FIFA Romy Gai i dyrektor operacyjny mistrzostw świata FIFA Heimo Schirgi. Ci panowie rozpoczęli wspólne rozmowy na najważniejsze tematy dotyczące budowania strategii na najbliższy czas.
Jakub Kleczkowski
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.