„Now it’s your Move”. Reklama izotoniku z Sochanem w roli głównej
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2024/04/MixCollage-11-Apr-2024-03-31-PM-7521-760x507.jpg)
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2024/04/MixCollage-11-Apr-2024-03-31-PM-7521-760x507.jpg)
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2024/04/MixCollage-11-Apr-2024-03-31-PM-7521-760x507.jpg)
Za pośrednictwem portalu LinkedIn marka FoodCare poinformowało o starcie kampanii, której twarzą jest ambasador marki koszykarz Jeremy Sochan.
Hasło przewodnie reklamy, czyli : „Now it’s your move to write your own story” ma motywować i dopingować wszystkich w pokonywaniu swoich barier i udowadniać dzień po dniu, że można osiągać szczyty. Kampania została stworzona we współpracy marki FoodCare z agencją reklamową„Ancymony„.
Jeremy Sochan ambasadorem 4Move został pod koniec sierpnia 2023 roku.
– Wybór Jeremiego na naszego ambasadora był dość naturalny. Jest autentyczny, otwarty i doskonale pasuje do 4MOVE – tak wybór właśnie Sochana skomentował wówczas Wiesław Włodarski, założyciel spółki FoodCare.