Aktualności 14 marca 2024

Krajowa Grupa Spożywcza partnerem Pogoni Szczecin

Marka Polski Cukier dołączyła do granatowo-bordowej drużyny jako partner Pogoni Szczecin – poinformował czołowy klub PKO BP Ekstraklasy w mediach społecznościowych.

Krajowa Grupa Spożywcza S.A., właściciel marki Polski Cukier, jest bardzo aktywna gospodarczo na terenie województwa zachodniopomorskiego. Partner Pogoni współpracuje również z wieloma plantatorami z regionu. Wspiera także lokalne inicjatywy związane ze szkoleniem dzieci i młodzieży. Od ponad dziesięciu lat sponsoruje Zakładowy Klub Sportowy „Kluczevia”, w którym trenuje około 140 chłopców w różnym wieku, którzy aktywnie uczestniczą w treningach, turniejach i rozgrywkach mistrzowskich.

Współpraca z Pogonią Szczecin, jako partner klubowej Akademii, jest naturalnym następstwem wieloletniej działalności Krajowej Grupy Spożywczej w tym regionie. Akademia Pogoni Szczecin to jedna z najlepszych i najszybciej rozwijających się akademii w Polsce. Pogoń Szczecin to jedna z najpopularniejszych drużyn w Polsce, zatem decyzja o współpracy jest korzystnym krokiem w kierunku podnoszenia rozpoznawalności marek Krajowej Grupy Spożywczej i Polski Cukier.

Krajowa Grupa Spożywcza S.A. to jeden z największych polskich producentów żywności. W skład Grupy Kapitałowej KGS S.A. wchodzi osiem cukrowni, 14 spółek oraz ponad 40 tys. ha gruntów wykorzystywanych do produkcji rolnej. Zgodnie z założeniami strategii, Krajowa Grupa Spożywcza S.A. funkcjonuje w następujących segmentach: cukrowym, nasienno-rolnym, skrobiowym, zbożowo-młynarskim i spożywczym. Przy czym Spółka najmocniejszą pozycję zajmuje na rynku cukru, na którym jej udział wynosi 40 proc. Spółka dąży do tego, by oddziaływać na wybrane rynki rolne w podobny sposób, jak w przypadku buraka cukrowego, gdzie jest wyznacznikiem cen skupu. Jej misja polega na tym, by wykorzystując potencjał najlepszych krajowych płodów rolnych, produkować żywność wysokiej jakości, tym samym zapewniając zbyt polskiemu rolnictwu.