Nowa edycja Rankingu TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym
Największy portal o branży marketingu sportowego, SportMarketing.pl po raz trzeci przygotował Ranking TOP50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym. Zwyciężczynię poznamy 8 marca w Dniu Kobiet. Partnerami Merytorycznymi rankingu są Stowarzyszenie Sport Biznes Polska oraz firma Sponsoring Insight. Ideę wyróżnienia najbardziej aktywnych kobiet rozwijających biznes sportowy jako oficjalny partner rankingu wspiera również marka InPost – jeden z najbardziej zaangażowanych brandów w marketingu sportowym w Polsce.
Kobiety odnoszą sukcesy w sporcie i biznesie. Dumnie reprezentują Polskę w międzynarodowych zawodach, zasiadają na najważniejszych stanowiskach w organizacjach sportowych oraz biznesowych, a po zakończeniu zawodniczych karier znakomicie odnajdują się w kolejnych rolach.
– Chciałbym pogratulować wszystkim paniom, które znalazły się w naszym rankingu TOP50. Wybór ostatecznej klasyfikacji nie był łatwy, gdyż wybieraliśmy spośród około stu kobiet. To pokazuje, że ta rola rośnie z roku na rok. Kobiety są obecne w każdej dyscyplinie sportu i bez nich sportowy świat nie wyglądałby tak samo. Cieszymy się, że możemy docenić panie, które tak aktywnie działają na rzecz polskiego biznesu sportowego. Rok 2024 będzie bardzo obfity w sportowe wydarzenia i z pewnością wykreuje nowe osoby. To tylko sprawi, że wybór będzie jeszcze trudniejszy. Liczę, że sportowe emocje podczas igrzysk olimpijskich przełożą się na późniejsze marketingowe i sponsorskie sukcesy naszych pań – powiedział Marcin Poślada, prezes Shark Agency.
Portal SportMarketing.pl docenił 50 Najbardziej Wpływowych Kobiet w Polskim Biznesie Sportowym. Nagrodzone zostały obecne i byłe zawodniczki, które świetnie radzą sobie na nowej drodze, a także panie, które zasiadają na wysokich stanowiskach w organizacjach sportowych, firmach zaangażowanych w branżę sportową lub pracują w mediach. Główną ideą było wyróżnienie kobiet osiągających sukcesy na niwie sportowej i biznesowej, odpowiedzialne za projekty sponsoringowe, społeczne i medialne, czy też działające na rzecz rozwoju i promocji sportu zawodowego i amatorskiego. Partnerami Merytorycznymi rankingu są Stowarzyszenie Sport Biznes Polska oraz firma Sponsoring Insight.
– Cieszę się, że mieliśmy sposobność udziału w tak szczególnej inicjatywie, która docenia wkład i kluczową rolę kobiet w kształtowaniu świata sportu. Wierzę, że publikacja rankingu stanie się dodatkowym źródłem motywacji dla wszystkich przedstawicieli z branży oraz na stałe zagości w kalendarzu wydarzeń branżowych, inspirując do dalszych wysiłków, promując dialog i współpracę między różnymi sektorami oraz umacniając rolę kobiet jako nieodłącznego elementu sukcesu w świecie sportu – zaznaczył Robert Cieślik, Project Manager w Sponsoring Insight.
Karty w plebiscycie zaczniemy odkrywać już w poniedziałek 4 marca. Wtedy opublikujemy kolejność miejsc 50–41. W kolejnych dniach na portalu SportMarketing.pl, a także w naszych mediach społecznościowych informować będziemy o następnych pozycjach. W piątek 8 marca, w ten wyjątkowy dla kobiet dzień poznamy najlepszą dziesiątkę, a także zwyciężczynię naszego plebiscytu.
– Dyskusja nad wyborem 50-tki i kolejnymi miejscami w rankingu była długa, gorąca i burzliwa. Mieliśmy wrażenie, że przynajmniej dwa razy tyle pań powinno się w nim znaleźć. Przede wszystkim braliśmy pod uwagę sukcesy sportowe i aktywność zawodową. Serdecznie gratuluję wyróżnionym paniom, a wszystkim z tej okazji składam najserdeczniejsze życzenia z okazji ich święta – dodał Jakub Kłyszejko, Redaktor Naczelny portalu „SportMarketing.pl”.
Trzy lata temu triumfatorką naszego rankingu była Anna Lewandowska. W 2022 roku zwyciężyła Iga Świątek, najlepsza tenisistka na świecie. Jak będzie tym razem? Przekonamy się już 8 marca o godzinie 10:00. Laureatka zostanie nagrodzona 26 marca podczas Gali wieńczącej VII Kongres Sport Biznes Polska.
Redakcja Sport Marketing
Więcej Marketing
LEGO ma gratkę dla kibiców przed mundialem
Trwa odliczanie do rozpoczęcia przyszłorocznych finałów mistrzostw świata w piłce nożnej. Firma LEGO uznała, że z tej okazji warto sprawić pozytywną niespodziankę fanom futbolu. Dlatego wkrótce uwzględni w swojej ofercie specjalny zestaw związany z tym turniejem.