16.05.2024 12:08

Kurek o współpracy z „Goldsaver”: na inwestycjach w złoto zazwyczaj się zyskuje

Bartosz Kurek, który miesiąc temu został twarzą i ambasadorem marki "Goldsaver", opowiedział o współpracy z firmą. – Złoto nie jest najpopularniejszą formą inwestycji w świecie siatkówki, ale postaram się to zmienić, bo jestem przekonany, że warto. To przede wszystkim prostota i wygoda inwestowania, przynajmniej za pomocą Goldsavera – powiedział siatkarz.

Bartosz Kurek został nowym ambasadorem marki Goldsaver.

Współpraca z Bartoszem Kurkiem to nie pierwsza inwestycja w sport w „Goldsaverze”. W sierpniu 2023 roku firma została sponsorem grającego w czwartej lidze klubu KTS Weszło, a eksperci „Goldsavera” gościli m.in. na internetowych antenach Kanału Sportowego i serwisu Meczyki.pl.

Po Biegu Firmowym i Survival Race, teraz „Goldsavera” czeka jeszcze poważniejsze wyzwanie. Już w połowie czerwca ekipa stanie na starcie nocnego półmaratonu we Wrocławiu.

Kurek opowiedział o współpracy z marką „Goldsaver”. – Złoto nie jest najpopularniejszą formą inwestycji w świecie siatkówki, ale postaram się to zmienić, bo jestem przekonany, że warto. Złoto to przede wszystkim prostota i wygoda inwestowania, przynajmniej za pomocą „Goldsavera” – powiedział kapitan reprezentacji Polski siatkarzy i dodał:

Po drugie, to forma płatnicza odłączona od systemów walutowych, dlatego nie ma ryzyka bankructwa. No i po trzecie, ale to też bardzo istotne, historycznie na inwestycjach w złoto zazwyczaj się zyskuje, a przynajmniej nie traci – stwierdził Kurek.

Na pytanie, w co inwestuje i czy korzysta ze wsparcia doradców od finansów, czy sam decyduje, jak ulokować swój kapitał, Kurek odparł: – Nieruchomości mieszkalne i użytkowe, działalność sportowa, szeroki portfel akcji, niewielka ilość kryptowalut i oczywiście złoto. Staram się inwestować w to, na czym się choć trochę znam, jednak nie ograniczam się do tego – zapewnił słynny siatkarz i wyznał: – Jeśli są ciekawe opcje, staram się konsultować z doradcą i dopiero po fachowej analizie podjąć decyzję.

Siatkówka jest w Polsce na tyle popularnym sportem, że ci grający na najwyższym poziomie mogą godnie zarobić i pozwolić sobie na inwestycje. Dlatego i ja, i moi koledzy staramy się z tego korzystać, działać na rynkach finansowych w miarę wiedzy i możliwości – uważa ambasador marki „Goldsaver”.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing