Aktualności 12 stycznia 2024

Innowacyjna ekspozycja reklam podczas meczu otwarcia ME w piłce ręcznej

autor: Adrian Janiuk
Rekordowe otwarcie mistrzostw Europy piłkarzy ręcznych wyznaczyło również nową erę w marketingu piłki ręcznej, ponieważ sześć marek skorzystało z wirtualnej reklamy. Sponsoring obejmował wirtualne tablice LED, a także pierwsze w historii zastosowanie wirtualnych naklejek reklamowych na parkiecie hali, pokazując szeroki potencjał tej technologii.

Dokładnie 53 586 widzów oglądało mecz otwarcia mistrzostw Europy piłkarzy ręcznych. Reprezentacja Niemiec wygrała na stadionie w Duesseldorfie ze Szwajcarią 27:14. Był to nowy rekord frekwencji, jeżeli chodzi o szczypiorniaka.

Widok wypełnionego po brzegi kibicami obiektu robił niesamowite wrażenie. Piłka ręczna doczekała się historycznego momentu. Był to również przełomowy mecz, jeśli chodzi o nową erę w marketingu piłki ręcznej. Wszystko przez innowacyjną ekspozycję reklam podczas inauguracyjnego spotkania ME w piłce ręcznej.

W czwartek mistrzostwa zainaugurują Polacy. Zagrają w grupie D, a ich rywalami będą Norwegia, Słowenia i Wyspy Owcze. Mecze biało-czerwonych transmitowane będą w kanale Metro oraz na antenach Eurosportu, które pokażą dodatkowo najciekawsze spotkania mistrzostw. Wszystkie dostępne w Eurosporcie Extra w Playerze.

Spotkania komentować będą Iwona Niedźwiedź, Tomasz Gębala, Piotr Karpiński, Michał Wszołek, Michał Świrkula i Krzysztof Bandych.