Aktualności 20 października 2023

FC Barcelona w El Clasico zagra w wyjątkowych koszulkach. To kolejna taka akcja

autor: Adrian Janiuk
FC Barcelona, której gwiazdą jest Robert Lewandowski, ogłosiła, że podczas meczu ligowego El Clasico z Realem Madryt, zawodnicy wystąpią w koszulkach ozdobionych logiem słynnej brytyjskiej grupy rockowej The Rolling Stones. Mecz odbędzie się 28 października.

Charakterystyczny symbol brytyjskiego zespołu, przedstawiający charakterystyczne usta z wystającym językiem, zastąpi logo platformy streamingowej Spotify, która od 2022 roku jest głównym sponsorem klubu z Katalonii. Ten wyjątkowy strój został zaprojektowany, aby uczcić premierę nowego albumu The Rolling Stones o tytule “Hackney Diamonds”, który zadebiutuje na rynku w piątek. Koszulki będą dostępne do zakupu od 23 października.

Dodatkowo, żeńska drużyna FC Barcelona również wystąpi w specjalnych koszulkach 5 listopada podczas meczu z Sevillą.

To nie pierwszy raz, kiedy FC Barcelona sięga po nietypowe rozwiązania na swoich trykotach. W ubiegłym roku Robert Lewandowski i jego koledzy na koszulkach mieli grafiki nawiązujące do różnych artystów, w tym stylizowaną sowę, logo kanadyjskiego rapera Drake’a oraz logo Motomam, inspirowane najnowszym albumem hiszpańskiej piosenkarki Rosalii.

Wszystkie te kreatywne inicjatywy wynikają z umowy reklamowej zawartej między klubem a Spotify. Ten kontrakt reklamowy uważany jest za jeden z najbardziej lukratywnych w historii futbolu.

fot. Pressfocus.pl