Aktualności 20 września 2023

Iker Casillas zaprasza do Uniwersum XTB. Ruszyła kampania

XTB, globalny fintech oferujący dostęp do światowych rynków finansowych poprzez platformę inwestycyjną online i aplikację mobilną, ogłosił start kampanii marketingowej na 12 rynkach. Nowe spoty przenoszą widzów do Uniwersum XTB, czyli miejsca, gdzie każdy inwestor znajdzie dla siebie odpowiedni produkt.

Głównymi bohaterami spotów są inwestorzy, których przedstawia Iker Casillas, globalny ambasador marki i przewodnik po Uniwersum XTB. Stopniowo dowiadujemy się więcej o ich wyborach inwestycyjnych i tym w jaki sposób zarządzają swoimi finansami poprzez aplikację XTB.

Dla marki XTB to przełomowa kampania, ponieważ oznacza nowy sposób komunikowania oferty produktowej, w której każdy inwestor znajdzie produkt odpowiedni dla siebie i może zarządzać swoimi finansami w aplikacji mobilnej. Uniwersum XTB to nowoczesna platforma komunikacyjna, która pozwoli nam uspójnić wizerunek na wszystkich globalnych rynkach. Będziemy korzystać z tego konceptu także w kolejnych kampaniach, nad którymi już pracujemy – powiedziała Oliwia Szpigiel, Chief Marketing Officer XTB.

W nowej kampanii XTB będzie reklamować swoją ofertę 0% prowizji* za zakup akcji i ETFów oraz aplikację mobilną w ramach działań w kanałach cyfrowych na 12 rynkach, w tym w Polsce. 2 października, spoty XTB z Ikerem Casillasem zadebiutują również w telewizji w Hiszpanii, Portugalii i Włoszech. W reklamach ponownie wystąpił Iker Casillas, były zawodnik Realu Madryt oraz globalny ambasador marki XTB. Po przedłużeniu kontraktu w kwietniu tego roku, legendarny bramkarz będzie nadal promował produkty inwestycyjne i aplikację mobilną na kluczowych rynkach działalności XTB.

Cieszę się, że po raz kolejny wziąłem udział w globalnej kampanii XTB, a nasza współpraca będzie kontynuowana również w przyszłym roku – powiedział Iker Casillas, globalny ambasador XTB.

Spoty reklamowe wykorzystane w kampanii zostały nakręcone w Warszawie. Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Freundschaft, spot zrealizował dom produkcyjny Dobro.