Aktualności 8 września 2023

Wyjątkowa nagroda Biedronki dla reprezentacji Polski dzieci z domów dziecka

Już w najbliższą sobotę reprezentanci Polski dzieci z domów dziecka udadzą się do Albanii, by wspomóc seniorską kadrę narodową w kluczowym meczu kwalifikacji do turnieju finałowego mistrzostw Europy. To specjalna nagroda, którą przygotowała sieć Biedronka razem z Polskim Związkiem Piłki Nożnej.

Biedronka jest jednocześnie głównym sponsorem Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej dzieci z Domów Dziecka oraz Oficjalnym Sponsorem i Dostawcą Warzyw i Owoców dla Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej.

Młodzi piłkarze, reprezentujący Polskę na sierpniowych Mistrzostwach Świata Dzieci z Domów Dziecka, po raz kolejny zajęli miejsce na podium. Tegoroczne zmagania, organizowane przez Stowarzyszenie Nadzieja Na Mundial, ukończyli na trzecim miejscu, pokonując w meczu o brązowy medal Bośnię i Hercegowinę 6:1. Ich poczynaniom na stadionie Legii w Warszawie przyglądał się Fernando Santos, selekcjoner seniorskiej reprezentacji Polski.

Młodzi piłkarze rewanżują się starszym kolegom głośnym dopingiem. Byli obecni już na trybunach meczu Polska – Wyspy Owcze, a teraz przeżyją wielką przygodę, jaką jest towarzyszenie najlepszym polskim piłkarzom w ich zmaganiach na wymagającym terenie w Albanii. Młodzi gracze udadzą się tam tym samym samolotem, co seniorska kadra pod wodzą Fernando Santosa.

– Sieć Biedronka wspiera Mistrzostwa Polski i Świata Dzieci z Domów Dziecka od samych narodzin tej idei, będąc od 2018 roku sponsorem głównym obu imprez. Tym bardziej się cieszymy, że w tym roku, dzięki pełnemu wsparciu ze strony kierownictwa PZPN i naszej wieloletniej współpracy, reprezentanci Polski, brązowi medaliści Mistrzostw Świata, polecą do Albanii oglądać zapewne najważniejszy mecz pierwszej reprezentacji w tych eliminacjach – powiedział Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji sieci Biedronka. – Dla tych dzieci to nagroda najlepsza ze wszystkich, bo piłka nożna jest ich motorem napędowym, a gra w koszulce z orzełkiem na piersi stanowi najważniejsze marzenie – dodał.

Największa sieć handlowa w Polsce jest oficjalnym sponsorem reprezentacji już od ponad 13 lat. Wspiera polskich piłkarzy i piłkarki oraz kadry młodzieżowe. Biedronka i PZPN rozszerzyły współpracę nie tylko jeśli chodzi o nowe produkty adresowane do osób uprawiających sport, ale także w działaniach, które pomagają krzewić i docenić sportowego ducha rywalizacji wśród młodzieży. Niedzielny mecz z Albanią to jeden z kluczowych pojedynków piłkarskich naszej kadry w tym roku, a połączona siła naszych dwóch reprezentacji piłkarskich daje nadzieję na bardzo dobry występ.

fot. Łączy Nas Piłka