Aktualności 6 czerwca 2023

Sponsor na… dwa mecze. Inter związał się z globalną marką

Globalna marka Paramount+ zasponsoruje przód koszulki noszonej przez Inter Mediolan w finale Ligi Mistrzów przeciwko Manchesterowi City.

“Inter chciałby zaprezentować swoją koszulkę na finał w Stambule. Firma Paramount+, uruchomiona we Włoszech niecały rok temu, będzie sponsorem na przodzie koszulki, którą drużyna będzie nosić przeciwko Manchesterowi City. Umowa stanowi doskonałe partnerstwo między dwiema czołowymi markami, które w coraz większym stopniu dążą do wejścia na rynek globalny. Logo Paramount+ było również obecne na koszulkach Nerazzurri w ostatniej kolejce Serie A 2022/23, kiedy zmierzą się z Torino” – czytamy w oficjalnym komunikacie klubu.

Inter pilnie szukał sponsora na kluczowe mecze. Początkowo klub rozważał współpracę z organizacją charytatywną, ale zamiast tego udało mu się podpisać krótkoterminową umowę z serwisem streamingowym Paramount+. Logo Paramount+ będzie zdobić koszulkę Interu nie tylko podczas finału Ligi Mistrzów, ale także w ostatnim meczu Serie A przeciwko Torino. Umowa obejmuje tylko w dwóch spotkaniach, Inter będzie musiał kontynuować negocjacje, aby znaleźć sponsora na nadchodzący sezon.

Inter x Paramount+. Kluczowe informacje

  • Inter ogłosił firmę Paramount+ nowym sponsorem koszulek finału Ligi Mistrzów.
  • Paramount+ pojawi się na koszulce Interu podczas finału Ligi Mistrzów i był obecny podczas ostatniego meczu Serie A
  • Umowa jest obecnie ograniczona do tych dwóch spotkań, a Paramount + ma zostać sponsorem tylnej części koszulki w przyszłym sezonie

fot. Inter Mediolan