Kobiecy futbol rośnie w siłę. Kolejny ważny partner



Ponadto Amazon będzie wspierać fanów, współpracując z UEFA nad rozwiązaniem Amazon Web Services (AWS) w celu wspierania rozwoju sportu oraz rozwijając pierwszy w historii oficjalny sklep internetowy UEFA Women’s Champions League.
– UEFA jest bardzo zadowolona z dalszego rozszerzenia współpracy z Amazon Group poprzez tę umowę sponsorską. Dzięki partnerstwu nie możemy się doczekać wspólnej pracy nad ulepszeniem internetowego handlu detalicznego dla fanów, a także wprowadzeniem dalszych innowacji dla fanów piłki nożnej na całym świecie. Amazon ze swoim globalnym zasięgiem jest idealną platformą do wspierania ciągłego rozwoju kobiecej piłki nożnej – powiedział Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA.
Ahead of the @UWCL Final tomorrow in Eindhoven, we are proud to announce our partnership with UEFA Women’s Football, meaning Amazon sponsors a major international sports competition for the first time with the @WEURO in 2025. #UWCLfinal pic.twitter.com/12HkBVfYcV
— Amazon News EU (@AmazonNewsEU) June 2, 2023
– Jesteśmy w Amazon podekscytowani współpracą z UEFA Women’s Football. UEFA Women’s EURO 2025 będzie naszym pierwszym dużym międzynarodowym turniejem sportowym, którego sponsorem jest zobowiązanie do wywarcia znaczącego wpływu na kobiecą grę. Jesteśmy zaangażowani w wykorzystanie naszej skali jako siły, aby jeszcze bardziej rozpędzić kobiecy futbol i planujemy wspierać stowarzyszone społeczności, poprawiać wrażenia fanów i współpracować z UEFA, aby kontynuować niesamowity wzrost osiągnięty do tej pory w kobiecym futbolu – dodał Sanjay Balakrishnan, wiceprezes Amazon EU Prime & Marketing.
Najlepszą strzelczynią poprzedniej edycji kobiecej Ligi Mistrzów była reprezentantka Polski, Ewa Pajor z VFL Wolfsburg. Jej klub uległ w wielkim finale Barcelonie 2:3.
fot. UEFA