Škoda na dłużej z hokejem
Škoda na kolejne 5 lat z hokejem
Czeski producent aut zdecydował się na kontynuację trwającej od 1992 roku współpracy i tym samym pozostanie Sponsorem Głównym hokejowych Mistrzostw Świata IIHF przez kolejnych 5 lat (do 2027 roku). Najbliższy turniej finałowy zostanie rozegrany w dniach 12-27 maja w halach w Tampere (Finlandia) i Ryga (Łotwa). To wydarzenie będzie okazją do prezentacji po raz pierwszy nowej identyfikacji korporacyjnej i strategii marki, w ramach której Škoda przekaże organizatorom flotę 45 aut elektrycznych i hybrydowych.
Wiele atrakcji dla fanów hokeja
Škoda zapewni wiele inicjatyw, w tym projekt „Škodaverse”, będący cyfrowym ekosystemem uruchomionym w 2022 roku. Ten wirtualny świat będzie zawierał gry, niestandardowe awatary, galerię produktów NFT i możliwość odwiedzenia w sposób wirtualny strefy kibica obecnej podczas turnieju w Tampere. Będzie też okazja do wygrania biletów na mecze fazy finałowej turnieju w organizowanych konkursach. Škoda będzie także sponsorem materiałów wideo publikowanych w mediach społecznościowych Mistrzostw Świata IIHF, które będą prezentowane w innowacyjny sposób, dzięki czemu kibice będą mogli poczuć się jakby byli częścią tej gry. Ta technologia zostanie zastosowana po raz pierwszy w historii podczas zawodów hokejowych na świecie. Marka będzie też szeroko obecna w Oficjalnych Strefach Kibica.
Jesteśmy dumni z naszej długoletniej współpracy jako Sponsor Mistrzostw Świata IIHF. W tym roku wykorzystamy tę okazję do zaprezentowania naszym fanom nowego logotypu, które odzwierciedla jak ewoluowały nasze samochody i rozwijała się sama Škoda Auto jako producent – powiedział Martin Jahn, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu Škoda Auto.
Rekordowa współpraca
Ta trwająca od 1992 roku kooperacja sponsoringowa stanowi ewenement w świecie marketingu sportowego w skali globalnej. Długość współpracy jest rekordowa w historii turniejów rangi mistrzowskiej i jest wpisana do światowej Księgi Rekordów Guinnessa.