Aktualności 25 sierpnia 2022

SPORTFIVE nawiązał współpracę z Projektem Warszawa

Warszawa, 23 sierpnia 2022 r. Nawiązanie współpracy z międzynarodową agencją marketingu sportowego SPORTFIVE, wdrożenie kompleksowej strategii rozwoju i komunikacji klubu oraz przedstawienie nowych partnerów biznesowych pozyskanych przez SPORTFIVE – IMMERGAS i SKI TEAM, to najważniejsze informacje, które zakomunikowano podczas przedsezonowej konferencji prasowej Projektu Warszawa.

– Globalne doświadczenia SPORTFIVE w różnych obszarach biznesu sportowego potwierdzają, że sponsoring sportowy jest ważnym elementem budowania rozpoznawalności oraz pozytywnych i długotrwałych skojarzeń z marką. Wdrożenie opracowanej przez nas strategii rozwoju i komunikacji pozwoli Projektowi Warszawa na osiągnięcie celów biznesowych i wizerunkowych. Natomiast nawiązanie mocnych partnerstw marketingowych wpłynie na zapewnienie stabilności finansowej klubu i zainteresowania marką, co w konsekwencji przyniesie także pożądane sukcesy sportowe  powiedział Tomasz Rożenek, dyrektor sprzedaży SPORTFIVE POLAND Sp. z o.o.

– Promowanie naszej firmy i jej produktów poprzez klub siatkarski ma duży, międzynarodowy potencjał marketingowy. Firmy na całym świecie wykorzystują te działania w budowaniu długotrwałych relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami. Jestem przekonany, że współpraca ze SPORTFIVE, która obecna jest na polskim rynku od 25 lat, przyniesie korzyści wszystkim strono. Wspólnie sprawimy, żeby Projekt Warszawa ponownie będzie walczył o najwyższe cele, a w następnym sezonie do stolicy zawitała Liga Mistrzów – powiedział Grzegorz Pawlak, prezes zarządu Projektu Warszawa oraz właściciela klubu firmy PLAST-BOX S.A.

Podczas konferencji ogłoszono też powołanie od nowego sezonu międzynarodowej akademii siatkarskiej Projektu Warszawa, w której trenować będą młodzi sportowcy z Polski i Ukrainy, a docelowo także z innych krajów. Głównym partnerem akademii została sieć specjalistycznych sklepów rowerowo-narciarskich SKI TEAM, pozyskana do współpracy przez SPORTVIVE.

Źródło: Informacja prasowa