Aktualności 5 listopada 2021

Barcelona odrzuca dwie lukratywne oferty sponsorskie

Nie jest tajemnicą trudna sytuacja finansowa Barcelony. Kataloński klub postanowił jednak... odrzucić dwie oferty sponsorskie. Kwoty, które potencjalni darczyńcy chcieli przekazać robią wrażenie. Joan Laporta jednak zdecydował, że żadna z tych firm nie pojawi się na koszulkach Blaugrany.

Do końca obecnego sezonu chiński Rakuten będzie widniał na koszulkach Barcelony. To znak, że już potencjalni sponsorzy będą szukać możliwości, by “dostać” się na jedno z najgorętszych miejsc dla sponsorów w świecie piłki. W Barcelonie jednak ostrożnie podchodzą do tematu nowego sponsora. Jak informuje hiszpańska agencja informacyjna EFE klub dostał w ostatnim czasie dwie lukratywne oferty.

Pierwsza z nich dotyczyła firmy zajmującej się kryptowalutami. Ponoć chodziło o 70 milionów euro za sezon oraz ewentualne 20% bonusu za sukcesy sportowe. W drugim przypadku mówiło się o 58 milionach oraz 15% bonusu sportowego. Co ciekawe ta druga oferta była mocniej rozpatrywana, mimo mniejszych finansów. Chodziło bowiem o firmę zajmującą się edukacją online. Barcelona mocno prześwietla firmy, z którymi miałaby współpracować. Dlatego też odrzuciła pierwszą szansę, ze względu na “kontrowersyjną branżę”, jak określono w biurach klubu.