Aktualności 2 listopada 2021

Robert Kubica w nowej odsłonie kampanii PKN Orlen #DobryKierowca

Już po raz trzeci Robert Kubica oraz czołowi sportowcy Orlen Team będą promować bezpieczną i odpowiedzialną jazdę w ramach kampanii PKN Orlen #DobryKierowca.

Oprócz Roberta Kubicy w kampanii udział wzięli też kierowcy rajdowi Kacper Wróblewski oraz Mikołaj Marczyk, żużlowiec Bartosz Zmarzlik i kolarka górska Maja Włoszczowska.

Cztery zasady odpowiedzialnej jazdy

W nowej odsłonie kampanii PKN Orlen zaangażowani w nią sportowcy będą promować cztery zasady odpowiedzialnej jazdy. W ich myśl #DobryKierowca to ktoś, kto:

  • nigdy nie prowadzi po alkoholu
  • ustępuje pierwszeństwa osobom zbliżającym się do przejścia dla pieszych
  • dba o bezpieczeństwo dzieci w samochodzie
  • nie przekracza dozwolonej prędkości

Znanym sportowcom, podobnie jak w poprzednich odsłonach kampanii towarzyszą dzieci, które w spotach reklamowych wcielają się w rolę odpowiedzialnych kierowców.

Nawet dziecko wie, że dobry kierowca zawsze przestrzega przepisów ruchu drogowego, dlatego w tym roku, podobnie jak przy poprzednich edycjach naszej kampanii – to dzieci będą starały się edukować dorosłych. Liczymy na to, że najmłodsi razem ze sportowcami będą skutecznie zachęcać kierowców do bezpiecznej i odpowiedzialnej jazdy i że kampania #DobryKierowca przyczyni się do zmniejszenia liczby wypadków na polskich drogach – powiedziała Agata Górnicka, dyrektor Biura Relacji z Otoczeniem PKN ORLEN.

Nowa edycja akcji #DobryKierowca potrwa do 14 listopada tego roku. Materiały promujące kampanię będą dostępne w sieci oraz w mediach społecznościowych, a w radiu pojawią się specjalne spoty reklamowe. Za przygotowanie spotu oraz kreację do kampanii wizerunkowej odpowiedzialna była agencja Red8 Advertising.