Wisła Płock z programem lojalnościowym dla kibiców
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2021/10/members_12x8_1-760x507.jpg)
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2021/10/members_12x8_1-760x507.jpg)
![](https://www.sportmarketing.pl/wp-content/uploads/2021/10/members_12x8_1-760x507.jpg)
Wisła Płock poinformowała o starcie programu lojalnościowego, przygotowanego z myślą o kibicach swojej drużyny. Będzie on nosił nazwę Nafciarze Members Club.
Co przewiduje inicjatywa Wisły?
Przedstawiciele płockiego klubu postawili sobie za cel utworzenie wokół niego silnej kibicowskiej społeczności i zadbanie o wysoką frekwencję na nowym obiekcie Wisły. Ma w tym właśnie pomóc program lojalnościowy Nafciarze Members Club.
Dołączenie do tej inicjatywy ma dać kibicom możliwość dostępu do ekskluzywnych, niepublikowanych nigdzie indziej materiałów, promocji w klubowym sklepie, pozwalać na udział w specjalnych loteriach i konkursach z nagrodami oraz sprawiać, że będą oni otrzymywali informacje na temat funkcjonowania swojej drużyny z pierwszej ręki.
Wszyscy chętni do dołączenia do programu Nafciarze Members Club mogą to zrobić pod adresem internetowym www.wisla-plock.pl/budujemy-sie/