PKO Bank Polski został partnerem Wisły Płock!
Efekt świetnej pracy
Wisła Płock może pochwalić się naprawdę świetnym działem marketingowym, który na przestrzeni ostatnich miesięcy zrealizował kilka wyróżniających się akcji. Jedna z nich miała miejsce na początku miesiąca, gdy Wisła Płock wypuściła specjalny zwiastun w nawiązaniu do nowej części Jamesa Bonda. Wcześniej klub przygotował oryginalną prezentację nowego kontraktu rodem z GTA: San Andreas czy przedstawienie nowego piłkarza w stylu gry FIFA 21.
PKO Bank Polski rozpoczął współpracę z Wisłą Płock
W najbliższym czasie możemy spodziewać się kolejnych ciekawych akcji marketingowych ze strony płockiego klubu. Zespół poinformował bowiem, iż w zamian za świadczenia promocyjne w oficjalnych kanałach social media Wisły Płock, PKO Bank Polski wesprze finansowo działania marketingowe klubu.
W takich słowach na temat współpracy wypowiedział się Michał Lada, dyrektor marketingu Wisły Płock – Wsparcie Banku PKO jest dla nas niezwykle istotne. Warto podkreślić, że od lipca 2019 roku, czyli od momentu rozpoczęcia współpracy na linii PKO Bank Polski – Ekstraklasa SA nasza liga notuje stały progres sportowy, organizacyjny, a również marketingowy. Cieszymy się, że od teraz nowy partner wesprze również naszą ekipę, odpowiadającą na co dzień za działania marketingowe i medialne.
Klienci PKO Banku Polskiego mają także możliwość zamówienia specjalnej karty z herbem Wisły Płock.
Fot. wisla-plock.pl