Aktualności 19 lipca 2021

Aston Martin i TikTok ogłosili współpracę kontentową

autor: Adam Pera
Zespół Formuły 1 Aston Martin nawiązał współpracę z TikTokiem. Partnerstwo będzie obejmować unikalny kontent pojawiający się na social mediach ekipy.

Dla TikToka będzie to kolejna globalna współpraca na różnych płaszczyznach. Platforma była w ostatnich tygodniach oficjalnym sponsorem Euro 2020. Tym razem logo TikToka pojawi się na bolidzie Aston Martina w ramach jednego ze świadczeń.

TikTok odnotował ogromny wzrost popularności, również jeśli chodzi o fanów Formuły 1. Wyświetlenia różnorakich filmów wideo pod hasztagami związanymi z F1 osiągnęły ponad 100 miliardów.

W ramach współpracy TikTok uruchomi serię wyzwań pod hasztagiem #CatchChallenge, która sprawdzi, czy użytkownicy platformy mogą równać się na różnych płaszczyznach z kierowcami Aston Martina czyli Lance’em Strollem oraz Sebastianem Vettelem. Ponadto, pojawią się także zakulisowe materiały i treści edukacyjne pod hasztagiem #DidYouKnow, które pomogą fanom w lepszym zrozumieniu Formuły 1.

Partnerstwo pomiędzy obiema stronami rozpoczęło się podczas weekendowego GP Wielkiej Brytanii na torze Silverstone.