Lech Poznań przedłużył współpracę z AliExpress!
Ważny krok
Nawiązanie współpracy na linii Lech Poznań-AliExpress było sporą niespodzianką, gdyż w tym czasie globalny lider handlu internetowego nie był znany z zaangażowania w marketing sportowy. W późniejszym czasie chińska firma nawiązała współpracę z takimi zespołami jak Olympique Lyon czy Sevilla FC.
Nowa umowa
Zarówno Lech Poznań, jak i AliExpress są najwidoczniej zadowoleni z partnerstwa. Polski klub poinformował bowiem w środę, iż globalny lider handlu internetowego pozostaje sponsorem Lecha Poznań do czerwca 2024 roku. Jak możemy przeczytać w oficjalnym komunikacie Kolejorza, kolejne trzy lata działań współpracy będą w nieco innej formule. Znak AliExpress zniknie ze strojów zespołu, ale marka nadal będzie obecna w przestrzeniach poznańskiego stadionu m.in. na bandach reklamowych.
Dyrektor sprzedaży B2B2 Lecha Poznań – Jan Wojciak zapewnia, iż jest to współpraca bardzo korzystna dla obu podmiotów.