Aktualności 8 lipca 2021

Lidl zareagował na wielki sukces Huberta Hurkacza

Hubert Hurkacz osiągnął niesamowity sukces, pokonując prawdziwą ikonę męskiego tenisa - Rogera Federera i meldując się tym samym w półfinale Wimbledonu. Wyjątkowe osiągnięcie nie przeszło bez echa w polskich mediach. Na ten wynik zareagował m.in. Lidl. 

Spora niespodzianka

Raczej nic nie zwiastowało tak dobrej gry Huberta Hurkacza na Wimbledonie. Wystarczy powiedzieć, że 24-letni tenisista przed startem tego turnieju zanotował aż sześć porażek z rzędu. Na kortach Wielkiego Szlema widzimy jednak zupełnie innego zawodnika. W 1/8 finału Hubert Hurkacz pokonał rozstawionego z numerem drugim Daniła Miedwiediewa. Z kolei w ćwierćfinale Hurkacz zdeklasował słynnego Federera, wygrywając mecz 3:0, a trzeciego seta kończąc z wynikiem 6:0.

Lidl reaguje na sukces Hurkacza

Wielkie osiągnięcie naszego tenisisty zostało poruszone w wielu mediach. Sukces Hurkacza wykorzystał Lidl, który zareklamował wafelka w czekoladzie o nazwie “Roger”.

fot. https://www.facebook.com/lidlpolska

Co ciekawe, Hubert Hurkacz zareagował na ten post.

Trzeba przyznać, że Real-time marketing na najwyższym poziomie.