Aktualności 6 maja 2021

Znamy sponsora głównego 78. Tour de Pologne

Nie będzie zmiany jeśli chodzi o sponsora głównego Tour de Pologne UCI World Tour. Już po raz piąty z rzędu będzie nim bowiem Carrefour Polska. Czołowi kolarze świata powalczą zatem o żółtą koszulkę lidera Carrefour i zwycięstwo w klasyfikacji generalnej Carrefour.

Przedłużona współpraca z Carrefour Polska

Tegoroczny Tour de Pologne będzie już 78. odsłoną jednego z największych wyścigów kolarskich w Europie. Zmagania rozpoczną się na Lubelszczyźnie 9 sierpnia, a koniec wyścigu zaplanowany jest na 15 sierpnia. Po raz piąty z rzędu sponsorem głównym TdP będzie Carrefour Polska. Przedłużenie współpracy skomentowały obie zainteresowane strony:

– Bardzo cieszymy się z faktu, że Carrefour po raz kolejny jest Sponsorem Głównym Tour de Pologne. To dla nas dowód zaufania i satysfakcji z naszej współpracy. Świadomość, że marki takie jak Carrefour angażują się we współpracę z Tour de Pologne napawa nas dumą. Nasz narodowy wyścig to najważniejsza kolarska impreza w tym regionie i fantastyczny sposób promocji. Znakomici kolarze, niezwykła trasa, wspaniałe pojedynki – to wszystko gwarantuje sportowe emocje na najwyższym poziomie. Zbliżająca się edycja zapowiada się szczególnie ciekawie i nie mogę się doczekać, aby ponownie móc obserwować kolarskie gwiazdy cieszące się z sukcesu w żółtej koszulce Carrefour – powiedział Czesław Lang, Dyrektor Generalny Tour de Pologne.

– Carrefour już po raz piąty z rzędu jest sponsorem głównym Tour de Pologne, największego wyścigu kolarskiego w tej części Europy. Cieszymy się, że najlepsi kolarze świata ponownie będą rywalizować o żółtą koszulkę lidera Carrefour. Bardzo ważne jest także to, że Tour de Pologne to nie tylko kolarska liga mistrzów, ale także wydarzenie, które promuje zdrowy i aktywny styl życia. Elementy takie jak zdrowie, czy aktywność fizyczna, wpisują się w strategię transformacji żywieniowej, którą realizujemy pod hasłem Act For Food. Tegoroczny Tour de Pologne będzie okazją do wspólnego przeżywania największych sportowych emocji, a także promocji najcenniejszych wartości związanych ze zdrowiem oraz wspieraniem tego, co lokalne i bliskie naszym sercom – powiedział Michał Sacha, Członek Zarządu, CMO Carrefour Polska