Aktualności 8 kwietnia 2021

Specjalna akcja promocyjna bukmachera BetX i Podbeskidzia Bielsko-Biała

Pomimo zamkniętych trybun kibice Podbeskidzia Bielsko-Biała mieli okazję, by wesprzeć swoich piłkarzy. Wszystko to za sprawą akcji przeprowadzonej przez bukmachera BetX, która polegała na tym, by w ręce fanów oddać bandy LED na czas ekstraklasowego spotkania z Wisłą Kraków.

Brak kibiców na trybunach stadionów Ekstraklasy wcale nie oznacza, że piłkarze mogą narzekać na brak wsparcia. Doping miłośników polskich klubów jest widoczny w internecie, a w przypadku sympatyków Podbeskidzia Bielsko-Biała pojawił się on również na reklamowych bandach LED podczas poniedziałkowego meczu z WisłąKraków.

Trudne czasy pandemii uniemożliwiły fanom piłki nożnej aktywne wsparcie na stadionie. Naprzeciw temu problemowi wyszedł sponsor Podbeskidzia Bielsko-Biała, BetX. Akcja #BetXBielsko polegała na tym, by oddać kibicom klubu miejsce na bandach reklamowych podczas poniedziałkowego meczu z Wisłą Kraków. W ramach
akcji zbierano hasła miłośników Podbeskidzia za pośrednictwem mediów społecznościowych, a te później pojawiły się w trakcie trwania spotkania.

W tych trudnych czasach kibice nie mogą głośno wspierać swoich piłkarzy. Zastanawialiśmy się, jak “przemycić” ich na stadion. Skoro głos nie może być słyszalny, to chcieliśmy by piłkarze przynajmniej zobaczyli wsparcie fanów Górali. Dlatego podczas meczu z Wisłą na bandach LED zamiast naszych promocji pojawiły się hasła stworzone przez kibiców TSP – mówi Mateusz Ostrowski, specjalista ds. marketingu w BetX.

Akcja #BetXBielsko cieszyła się ogromnym zainteresowaniem pośród kibiców Podbeskidzia, a zaproponowane hasła pojawiły się na bandach LED w trakcie spotkania. Fani “Górali” chętnie dzielili się pozytywnym przekazem, jednocześnie pokazując, że można wspierać swój ulubiony klub w trudnych czasach na wiele oryginalnych sposobów.