Pierwsza Liga Piłkarska przedłużyła umowę z Fortuną
Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie przedłużyła umowę z Pierwszą Ligą Piłkarską. Firma będzie sponsorem rozgrywek przez najbliższe trzy lata.
![Fot. PZPN](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2021/02/Fortuna-1-Liga.jpg)
Przedłużenie współpracy
Współpraca Pierwszej Ligi Piłkarskiej z Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie rozpoczęła się cztery lata temu. Rok później firma została sponsorem tytularnym rozgrywek. Wówczas nazwa ligi została zmieniona z Nice I Liga na Fortuna 1. Liga. Od tamtej pory rozgrywki odbywają się właśnie pod tą nazwą. Teraz obie strony podpisały umowę do końca sezonu 2023/2024.
– Pierwsza Liga Piłkarska to dla nas doskonały partner pod względem sponsoringowym i produktowym. Dzięki rozgrywkom Fortuna 1. Ligi docieramy do niewielkich lokalnie ośrodków w Polsce, przez co możemy popularyzować markę Fortuna. Mogę podzielić się ciekawymi danymi, że liczba zakładów zawieranych na mecze Fortuna 1. Ligi wzrosła w tym okresie o sto procent. Nieskromnie mówiąc, jest to nasza zasługa, bo staramy się, aby nasza oferta na zakłady na rozgrywki Fortuna 1. Ligi była najlepsza na rynku. Mamy mnóstwo możliwości do typowania dla kibiców klubów Fortuna 1. Ligi, ale także dla normalnych użytkowników, którzy niekoniecznie muszą śledzić akurat te rozgrywki – przyznał dyrektor marketingu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie, Leszek Haba.
„Fortuna będzie nam sprzyjała”
Zadowolenie z przedłużenia umowy z Fortuną wyraził również prezes Pierwszej Ligi Piłkarskiej.
– Przez trzy kolejne sezony Fortuna będzie nam sprzyjała. To już nasza trzecia umowa. Oczywiście bardzo się z tego cieszymy. Myślę, że odpowiednie byłoby też hasło, że prawdziwych przyjaciół i partnerów biznesowych poznaje się w tych trudnych czasach, a niewątpliwie takie były ostatnie 12 miesięcy pandemii koronawirusa SARS-CoV-2. Na pewno jestem wdzięczny zarządowi Fortuny, ale też wszystkim osobom, które były zaangażowane w ten projekt. To pokazało, że partnerstwo można budować na trwałych i silnych podstawach i ono może długo trwać. Jako cała społeczność pierwszej ligi bardzo się z tego cieszymy – podkreślił Marcin Janicki.
Fot. PZPN
![Przemysław Chlebicki](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2024/10/Pilka.png)
Przemysław Chlebicki
Więcej Aktualności
Grupa InPost przedłuża współpracę z Natalią Bukowiecką
Grupa InPost, lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie, przedłużyła umowę sponsorską z Natalią Bukowiecką – multimedalistką olimpijską i gwiazdą światowej lekkiej atletyki. Natalia jest rekordzistką Polski w biegu na 400 m, mistrzynią Europy w biegu na 400 m (Rzym 2024), a także brązową medalistką olimpijską w biegu na…![Grupa InPost przedłuża współpracę z Natalią Bukowiecką](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/01/MixCollage-22-Jan-2025-10-24-AM-5053-1024x628.jpg)
![W 2024 nie miał sobie równych. Imponujące liczby Roberta Lewandowskiego](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/01/lewy-min-768x512.jpg)
![Ruszyła rekrutacja na wolontariat podczas finału Ligi Konferencji we Wrocławiu](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/01/Zrzut-ekranu-2025-01-21-o-11.15.44-768x367.png)
![Analiza odpowiedzialności klubów Betclic 1 ligi za sezon 2023/24. Dobre praktyki – środowisko](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/01/Pod-i-Miedz-1-768x471.jpg)
![Apr 27, 2023; Kansas City, MO, USA; Miami Dolphins fans during the first round of the 2023 NFL Draft at Union Station. Mandatory Credit: Kirby Lee-USA TODAY Sports/Sipa USA
2023.04.27 Kansas City
Futbol Amerykanski Liga NFL
NFL: NFL Draft
Foto Kirby Lee-USA TODAY Sports/SIPA USA/PressFocus
!!! POLAND ONLY !!!](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2025/01/20230427_sipaUsa_45961258-768x481.jpg)