Włoski dziennikarz sportowy w interakcji z polską społecznością. Świetna akcja promocyjna Gianluki Di Marzio!
Wykorzystał lukę
Ogromne zamieszanie wzbudziła zmiana na stanowisku selekcjonera reprezentacji Polski w piłce nożnej. Zbigniew Boniek w połowie stycznia zdecydował się zwolnić Jerzego Brzęczka. Rozpoczęła się pogoń polskich dziennikarzy za informacją dotyczącą następcy. Polski Związek Piłki Nożnej milczał w tej sprawie, dlatego wielu insiderów miało zawiązane ręce.
Moment braku informacji wykorzystał włoski dziennikarz Gianluca Di Marzio, który najprawdopodobniej skontaktował się z agentami Paulo Sousy [przyp. red. nowego selekcjonera reprezentacji]. Jako pierwszy zdradził, że to portugalski szkoleniowiec przejmie polską kadrę po Jerzym Brzęczku.
Zaplanowana akcja?
Zmiany w reprezentacji “Biało-Czerwonych” zbiegły się z komunikatem włoskiego dziennikarza na temat promocji jego książki “Grand Hotel Calciomercato”, która już wkrótce ma ukazać się w języku polskim.
Pozostaje tajemnicą, czy Di Marzio zdecydował się wypuścić swój tytuł na polski rynek jeszcze przed całą akcją związaną ze zmianą selekcjonera w kadrze, czy decyzja zapadła ze względu na ogromne zainteresowanie włoskim dziennikarzem w Polsce.
Promocja
Jedno wydaje się pewne. Gianluca Di Marzio zamierza aktywnie działać wokół polskiej społeczności. Przynajmniej do momentu premiery własnej książki w naszych kraju.
Na oficjalnym profilu dziennikarza pojawił się w piątek wpis dotyczący startu rundy wiosennej PKO BP Ekstraklasy. W interakcję z dziennikarzem wszedł nawet oficjalny profil polskiej ligi.