Aktualności 29 stycznia 2021

Włoski dziennikarz sportowy w interakcji z polską społecznością. Świetna akcja promocyjna Gianluki Di Marzio!

Piłkarski rynek transferowy jest niezwykle ciekawym elementem światowego futbolu, który wzbudza ogromne zainteresowanie wśród sympatyków tej dyscypliny sportowej. Wydaje się zatem, że wszelkiego rodzaju akcje promocyjne nie są specjalnie potrzebne, gdyż produkt potrafi "sam się obronić". Nie można jednak nie wykorzystywać nadążających się szans do promowania swoich treści. Prawdziwy real-time marketing wykorzystuje włoski dziennikarz Gianluca Di Marzio, który przy okazji ogłoszenia nowego selekcjonera "Biało-Czerwonych", promuje swoją działalność na polskim rynku. 

Wykorzystał lukę

Ogromne zamieszanie wzbudziła zmiana na stanowisku selekcjonera reprezentacji Polski w piłce nożnej. Zbigniew Boniek w połowie stycznia zdecydował się zwolnić Jerzego Brzęczka. Rozpoczęła się pogoń polskich dziennikarzy za informacją dotyczącą następcy. Polski Związek Piłki Nożnej milczał w tej sprawie, dlatego wielu insiderów miało zawiązane ręce.

Moment braku informacji wykorzystał włoski dziennikarz Gianluca Di Marzio, który najprawdopodobniej skontaktował się z agentami Paulo Sousy [przyp. red. nowego selekcjonera reprezentacji]. Jako pierwszy zdradził, że to portugalski szkoleniowiec przejmie polską kadrę po Jerzym Brzęczku.

Zaplanowana akcja?

Zmiany w reprezentacji “Biało-Czerwonych” zbiegły się z komunikatem włoskiego dziennikarza na temat promocji jego książki “Grand Hotel Calciomercato”, która już wkrótce ma ukazać się w języku polskim.

Pozostaje tajemnicą, czy Di Marzio zdecydował się wypuścić swój tytuł na polski rynek jeszcze przed całą akcją związaną ze zmianą selekcjonera w kadrze, czy decyzja zapadła ze względu na ogromne zainteresowanie włoskim dziennikarzem w Polsce.

Promocja

Jedno wydaje się pewne. Gianluca Di Marzio zamierza aktywnie działać wokół polskiej społeczności. Przynajmniej do momentu premiery własnej książki w naszych kraju.

Na oficjalnym profilu dziennikarza pojawił się w piątek wpis dotyczący startu rundy wiosennej PKO BP Ekstraklasy. W interakcję z dziennikarzem wszedł nawet oficjalny profil polskiej ligi.