Aktualności 20 stycznia 2021

Amerykański klub zażenował internautów. “Usuńcie konto”

Philadelphia Union to ostatni przykład nieudanego marketingu sportowego. Amerykański klub wstawić żenujący post na Twitterze, który został szeroko skrytykowany przez kibiców klubu.

Britney Spears i draft MLS? Nieudane połączenie

W Major League Soccer rozpoczął się czas draftu, o czym Philadelphia Union postanowiła podzielić się w social mediach. Klub wykorzystał do tego piosenkę “Oops!… I Did It Again” w 2000 roku oraz teledysk do niej. Co więcej, film jest bez dźwięku, gdyż został wyciszony na mocy praw autorskich.

Klub MLS zażenował kibiców

Amerykanie słyną z humorystycznych form promocji, aczkolwiek ten ruch ze strony klubu MLS spotkał się z krytyką oraz zażenowaniem. Jeden z użytkowników Twittera skomentował post “instrukcją usuwania konta”. Przewijały się również komentarze z gifami, wykazującymi zażenowanie działaniami klubu w mediach społecznościowych.

Wydawałoby się, że Amerykanie są w stanie wybaczyć wszystko. Na taką wpadkę internauci nie pozostali jednak obojętni. Nie ma się co dziwić – klub z Filadelfii spóźnił się z humorem o dwadzieścia lat.