Nowy, lepszy Sportmarketing
Co nowego na Sportmarketing?
Nową wersją serwisu chcieliśmy wyjść poza sztywne ramy marketingu sportowego i zainteresować naszych czytelników również tym, co jest dookoła – tematami związanymi z zarządzaniem, finansami, mediami sportowymi czy aspektami prawnymi. Na rynku nie ma obecnie medium komplementarnego, które dotykałoby wszystkich tych zagadnień.
Sam layout strony jest bliźniaczo podobny do innego serwisu z naszej grupy wydawniczej czyli Interplay.pl, który bezkonkurencyjnie stał się liderem wśród mediów branży rozrywkowej. Chcieliśmy tym samym zachować poczucie, że nasi czytelnicy poruszają się w obrębie jednego wydawnictwa.
Poza standardowymi newsami z kraju i ze świata, chcemy również dostarczać materiały eksperckie. W każdym tygodniu możecie spodziewać się Państwo nowych wywiadów i treści publicystycznych. Mając na uwadze zmieniający się świat i sposób konsumpcji treści, nie możemy również zapominać, że materiały wideo cieszą się olbrzymią popularnością i w tym kierunku również będziemy chcieli podążać.
Szeroko rozumiany sport w najbliższych miesiącach będzie musiał odnaleźć się w całkowicie nowej rzeczywistości. Z myślą o sporcie zarówno profesjonalnym, ale również amatorskim, przygotowaliśmy cykl artykułów, wywiadów i webinarów, które będą miały za zadanie pomóc biznesom sportowym i organizacjom non profit przejść łatwiej te trudne czasy.
Od redaktora naczelnego
Po wielu latach SportMarketing.pl doczekał się nowego wyglądu. Czy dobrze wpisuje się w trendy? Sami to ocenicie. Najważniejsze dla nas było zachowanie przejrzystości, co było zaletą poprzedniego, choć niezwykle archaicznego, layoutu.
Zarazem jest to początek zmian. Niebawem pojawią się kolejne, tym razem już w zakresie treści. Będą ciekawe osoby i materiały. Będziemy nie tylko opisywać rzeczywistość marketingu i biznesu sportowego, ale i ją recenzować oraz analizować.
Mamy nadzieję, że sprostamy Waszym oczekiwaniom.
Piotr Kasprzyk
Od wydawcy
Branża mediowa za sprawą koronawirusa w 2020 roku przejdzie olbrzymią rewolucję. Wiele tytułów odejdzie w zapomnienie i szczególnie prasa drukowana będzie tą częścią mediów, która ucierpi najbardziej. Wiele pozycji przeniesie się również na rynek online, bardzo często próbując zagospodarować niezajęte nisze.
Z tego również względu wiemy, jak ważne jest sprostanie wszelkim wymaganiom czytelników, którzy poza wartościową treścią, chcą ją mieć podaną w atrakcyjnie wizualny sposób. Wydawcą całej grupy serwisów biznesowych tj. Sportmarketing.pl i Interplay.pl jest Shark Agency, który kompleksowo zajmuje się wszystkimi działaniami – administracyjnymi, biznesowymi, technologicznymi i kontentowymi.
Mamy nadzieję, że będziecie Państwo zadowoleni z nowej jakości na polskim rynku marketingu sportowego.
Maciej Akimow