Aktualności 7 maja 2020

Nowy, lepszy Sportmarketing

autor: Maciej Akimow
Sportmarketing to jeden z najstarszych i obecnie największy serwis o marketingu sportowym w Polsce. Chcieliśmy przedstawić wszystkim naszym czytelnikom nową wersję strony, która już od dłuższego czasu zasługiwała na dorównanie nowoczesnym standardom. Poza zmienioną szatą graficzną strony, nasi czytelnicy będą mogli spodziewać się tekstów nowych autorów, licznych wywiadów, publicystyki, raportów branżowych i rankingów.

Co nowego na Sportmarketing?

Nową wersją serwisu chcieliśmy wyjść poza sztywne ramy marketingu sportowego i zainteresować naszych czytelników również tym, co jest dookoła – tematami związanymi z zarządzaniem, finansami, mediami sportowymi czy aspektami prawnymi. Na rynku nie ma obecnie medium komplementarnego, które dotykałoby wszystkich tych zagadnień.

Sam layout strony jest bliźniaczo podobny do innego serwisu z naszej grupy wydawniczej czyli Interplay.pl, który bezkonkurencyjnie stał się liderem wśród mediów branży rozrywkowej. Chcieliśmy tym samym zachować poczucie, że nasi czytelnicy poruszają się w obrębie jednego wydawnictwa.

Poza standardowymi newsami z kraju i ze świata, chcemy również dostarczać materiały eksperckie. W każdym tygodniu możecie spodziewać się Państwo nowych wywiadów i treści publicystycznych. Mając na uwadze zmieniający się świat i sposób konsumpcji treści, nie możemy również zapominać, że materiały wideo cieszą się olbrzymią popularnością i w tym kierunku również będziemy chcieli podążać.

Szeroko rozumiany sport w najbliższych miesiącach będzie musiał odnaleźć się w całkowicie nowej rzeczywistości. Z myślą o sporcie zarówno profesjonalnym, ale również amatorskim, przygotowaliśmy cykl artykułów, wywiadów i webinarów, które będą miały za zadanie pomóc biznesom sportowym i organizacjom non profit przejść łatwiej te trudne czasy.

Redaktorem naczelnym serwisu Sportmarketing nieprzerwanie od wielu lat pozostaje Piotr Kasprzyk, który ma pełne poparcie głównego wydawcy serwisu.

Od redaktora naczelnego

Po wielu latach SportMarketing.pl doczekał się nowego wyglądu. Czy dobrze wpisuje się w trendy? Sami to ocenicie. Najważniejsze dla nas było zachowanie przejrzystości, co było zaletą poprzedniego, choć niezwykle archaicznego, layoutu. 

Zarazem jest to początek zmian. Niebawem pojawią się kolejne, tym razem już w zakresie treści. Będą ciekawe osoby i materiały. Będziemy nie tylko opisywać rzeczywistość marketingu i biznesu sportowego, ale i ją recenzować oraz analizować.

Mamy nadzieję, że sprostamy Waszym oczekiwaniom. 

Piotr Kasprzyk

Od wydawcy

Branża mediowa za sprawą koronawirusa w 2020 roku przejdzie olbrzymią rewolucję. Wiele tytułów odejdzie w zapomnienie i szczególnie prasa drukowana będzie tą częścią mediów, która ucierpi najbardziej. Wiele pozycji przeniesie się również na rynek online, bardzo często próbując zagospodarować niezajęte nisze. 

Z tego również względu wiemy, jak ważne jest sprostanie wszelkim wymaganiom czytelników, którzy poza wartościową treścią, chcą ją mieć podaną w atrakcyjnie wizualny sposób. Wydawcą całej grupy serwisów biznesowych tj. Sportmarketing.pl i Interplay.pl jest Shark Agency, który kompleksowo zajmuje się wszystkimi działaniami – administracyjnymi, biznesowymi, technologicznymi i kontentowymi. 

Mamy nadzieję, że będziecie Państwo zadowoleni z nowej jakości na polskim rynku marketingu sportowego. 

Maciej Akimow