Kolejne zmiany w PL.2012+
Z pracą pożegnał się Mikołaj Piotrowski, który pełnił funkcję dyrektora ds. komunikacji i marketingu. Ze spółką był związany od grudnia 2009 roku.
Pierwsze trzy lata był dyrektorem ds. komunikacji w projekcie Euro 2012, a przez następne trzy szefem PR i marketingu obiektu.
– Gdy w styczniu 2013 roku zaczynaliśmy pracę na Stadionie, znajdował się on w dość (delikatnie mówiąc) trudnej sytuacji wizerunkowej i biznesowej. W ciągu kilkunastu miesięcy udało mi się wraz ze świetnym zespołem stworzyć i skutecznie wdrożyć strategię, dzięki której zbudowaliśmy jedną z najciekawszych marek nie tylko w Polsce, ale też w Europie – powiedział Mikołaj Piotrowski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. –
W związku z tym, że te etapy zostały zamknięte, doszedłem do wniosku, że to dobry moment na poszukiwanie nowych wyzwań w marketingu i PR. Mam poczucie, że to, co mogłem wraz ze świetnym zespołem PL.2012+ zrobić w tej strukturze – zrobiłem – stwierdził.
– W firmie jestem do 1 lutego, przekazuję swoje obowiązki swojej zastępczyni Monice Borzdyńskiej. Potem czas na krótki odpoczynek po ciężkich 6 latach i na dobry dialog z rynkiem w poszukiwaniu odpowiedzi: co jeszcze fajnego możemy zrobić – zakończył.
Borzdyńska do tej pory była między innymi rzecznikiem prasowym prezydenta Elbląga, a przez ostatni rok pracowała w Biurze Rady Miejskiej w Elblągu.