Redakcja 30 stycznia 2015

Sponsor dla Kraków Areny

To było kwestią czasu, gdy coraz lepiej poczynająca sobie Kraków Arena zyska sponsora tytularnego. Umowę podpisał potentat na rynku energetycznym.


Na mocy porozumienia między Agencją Rozwoju Miasta i Tauron Polska Energia obiekt od początku lutego będzie nazywany Tauron Arena Kraków.

Przypomnijmy, iż w sierpniu zeszłego roku rozpisano konkurs na pozyskanie sponsora tytularnego. Ma to pomóc w utrzymaniu hali, której koszty utrzymania wynoszą około 10-12 milionów złotych rocznie.

– Mogę tylko powiedzieć, że wynegocjowaliśmy korzystne warunki kontraktu, z których jesteśmy bardzo zadowoleni. Ponieważ rynek sponsoringowy jest coraz bardziej konkurencyjny, nie podajemy kwot takich kontraktów. Stanowi ona tajemnicę umowy zawartej z naszym partnerem – powiedziała Magdalena Rusinek, rzeczniczka prasowa Tauron Polska Energia.

W najbliższych tygodniach w mieście oraz na obiekcie pojawi się odpowiednie oznakowanie, które będzie także związane z systemem identyfikacji Taurona.

Kontrakt ma obowiązywać przez trzy lata. W umowie zawarto możliwość przedłużenia współpracy o kolejne dwa lata. Sponsor zyskał także możliwość organizacji w hali własnych wydarzeń, jak i imprez realizowanych ze swoimi partnerami.

– Nie bez znaczenia jest również fakt, że Kraków to jedno z największych miast na obszarze dystrybucyjnym Grupy Tauron, a tym samym znaczące skupisko naszych klientów – dodał Paweł Gniadek, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej i PR w Tauronie.