Sponsor dla Kraków Areny
Na mocy porozumienia między Agencją Rozwoju Miasta i Tauron Polska Energia obiekt od początku lutego będzie nazywany Tauron Arena Kraków.
Przypomnijmy, iż w sierpniu zeszłego roku rozpisano konkurs na pozyskanie sponsora tytularnego. Ma to pomóc w utrzymaniu hali, której koszty utrzymania wynoszą około 10-12 milionów złotych rocznie.
– Mogę tylko powiedzieć, że wynegocjowaliśmy korzystne warunki kontraktu, z których jesteśmy bardzo zadowoleni. Ponieważ rynek sponsoringowy jest coraz bardziej konkurencyjny, nie podajemy kwot takich kontraktów. Stanowi ona tajemnicę umowy zawartej z naszym partnerem – powiedziała Magdalena Rusinek, rzeczniczka prasowa Tauron Polska Energia.
W najbliższych tygodniach w mieście oraz na obiekcie pojawi się odpowiednie oznakowanie, które będzie także związane z systemem identyfikacji Taurona.
Kontrakt ma obowiązywać przez trzy lata. W umowie zawarto możliwość przedłużenia współpracy o kolejne dwa lata. Sponsor zyskał także możliwość organizacji w hali własnych wydarzeń, jak i imprez realizowanych ze swoimi partnerami.
– Nie bez znaczenia jest również fakt, że Kraków to jedno z największych miast na obszarze dystrybucyjnym Grupy Tauron, a tym samym znaczące skupisko naszych klientów – dodał Paweł Gniadek, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej i PR w Tauronie.