Redakcja 24 maja 2014

Osram na Narodowym

Oficjalnym dostawcą oświetlenia Stadionu Narodowego została firma Osram. To kolejny krok spółki PL.2012+ do skompletowania grupy silnych partnerów.

Docelowa „11 marzeń” powiększyła się o potentata na rynku oświetlenia, który odpowiada za oświetlenie między innymi stadionu w Sao Paulo, jednej z aren mistrzostw świata, czy paryskiego Disneylandu.
 
– Stadion Narodowy konsekwentnie realizuje politykę współpracy z najlepszymi markami z poszczególnych branż. Dołączenie przez Osram, światowego lidera w branży oświetleniowej, do grona oficjalnych dostawców jest potwierdzeniem, że rozwiązania dostarczane przez tę firmę na najlepszy wielofunkcyjny obiekt w tej części Europy sprawdzają się. Jako operator Stadionu Narodowego cieszymy się też, że nasi partnerzy dodatkowo doceniają ten obiekt biznesowo, korzystając z jego powierzchni konferencyjnych oraz VIP – podkreśla Tomasz Zahorski, dyrektor ds. partnerstw korporacyjnych spółki PL.2012+.
 
– Jesteśmy dumni, że mogliśmy zaprojektować oświetlenie Stadionu Narodowego. Jest bardzo nowoczesną realizacją, w której wykorzystaliśmy innowacyjne technologie. Energooszczędność i pełną elastyczność uzyskaliśmy dzięki zastosowaniu technologii LED. Możliwość tworzenia form świetlnych o dowolnych rozmiarach i kształtach, różnym natężeniu i barwach światła sprawiają, że jest to idealne narzędzie do podkreślania zarówno fasad obiektów jak i ich architektonicznych detali. Nasze rozwiązanie pozwoliło na przemianę statycznej bryły budynku w multimedialny ekran – dodaje Janusz Mitko, dyrektor marketingu i strategii sprzedaży na Europę Wschodnią w firmie Osram.