Redakcja 1 października 2014

Arena dalej z Atlasem

Atlas pozostanie sponsorem tytularnym łódzkiej Areny. Innymi słowy, w konkursie oferta największego polskiego producenta chemii budowlanej okazała się najlepsza.


Łódzka firma była sponsorem hali od sierpnia 2009 roku. W lipcu, w związku ze zbliżającym się terminem wygaśnięcia umowy, Miejska Arena Kultury i Sportu ogłosiła konkurs na dzierżawcę nazwy. W finale, w wyniku selekcji ofert, znalazły się dwie firmy, w tym właśnie Atlas, z którymi przedstawiciele miejskiej spółki prowadzili negocjacje.

Nowa umowa wygaśnie z końcem grudnia 2019 roku. Kwota sponsoringu jest objęta klauzulą tajności, jest jednak wyższa od poprzedniej, którą łódzka firma przekazywała w ramach dzierżawy nazwy obiektu.

– Nieskromnie powiem, że Atlas Arena to najlepsza hala sportowo widowiskowa w Polsce – powiedział Krzysztof Maciaszczyk, prezes Miejskiej Areny Kultury i Sportu. – Tu odbywają się najlepsze koncerty, tu są najlepsi kibice i tu przeżywamy największe sportowe uniesienia. To właśnie w Atlas Arenie nasza drużyna siatkarzy rozpoczęła swój marsz po złoto pokonując w dwa dni Mistrzów Świata i Mistrzów Olimpijskich. Nazwa Atlas Arena na stałe wpisała się w pamięć fanów muzyki i kibiców sportowych. Co najważniejsze została przez nich zaakceptowana i weszła do powszechnego użycia. A to nie zawsze się udaje – dodał.

– Atlas Arena to jeden z najbardziej charakterystycznych obiektów w naszym mieście, ale także jedno z najbardziej rozpoznawalnych miejsc w Polsce pod kątem imprez sportowych, rozrywkowych i kulturalnych – skomentował Jacek Michalak, wiceprezes ds. rozwoju Grupy Atlas.

– To sytuacja korzystna dla obu stron. Byliśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy i cieszymy się z jej przedłużenia, zwłaszcza, że kwota która wpłynie z tytułu tej umowy jest wyższa od poprzedniej – zakończył Maciaszczyk.

W Atlas Arenie w ciągu 5 lat odbyło się ponad 300 wydarzeń, w tym 95 koncertów i imprez muzycznych, 151 wydarzeń sportowych oraz 58 innych imprez kulturalnych i targowych. Przez ten okres łódzką halę odwiedziło ponad 2,27 miliona gości z Polski i zagranicy.