Wyniki oglądalności El Clasico
Mocna oprawa
Prawa do transmisji ligi hiszpańskiej mają w naszym kraju dwaj nadawcy – Canal+ oraz Eleven Sports. Przed “El Clasico” mogliśmy zobaczyć kilkugodzinne studia, mnóstwo analiz i wywiadów. Niewiele piłkarskich pojedynków w ciągu roku może pochwalić się lepszą oprawą niż starcia Barcelony z Realem Madryt.
Wyniki oglądalności
Poznaliśmy wyniki oglądalności niedzielnego El Clasico, a za dane odpowiada firma Nielsen.
Znacznie więcej kibiców śledziło starcie Barcelony z Realem Madryt za pośrednictwem Eleven Sports. Mowa o różnicy wynoszącej ponad 100 tys. osób. Warto jednak pamiętać, że do przedstawionych statystyk nie włączają się transmisje za pośrednictwem internetu, co z roku na rok jest coraz popularniejsze.
Dodatkowo w niedzielne popołudnie byliśmy świadkami starcia Manchesteru United z Liverpoolem. Jak zasugerował Mariusz Wójcicki, mecz Premier League miał znacznie lepszą oglądalność w Canal+ niż “El Clasico”.