MLS i Adidas walczą z rakiem piersi
Od dłuższego czasu, październik dla Adidasa i Major League Soccer jest czasem promocji walki z rakiem piersi. Najlepiej pasuje do tego kolor różowy...
"Różowy Październik" to ogólnoświatowa kampania społeczna, mająca na celu promocję badań związanych z wykrywaniem wczesnych stadium raka piersi. W zeszłym roku na podobną akcję zdecydowali się piłkarze ze Słowenii, a także z Polski, wszystko za sprawą związków zawodowych piłkarzy (odpowiednio: SPINS i PZP).
Redakcja Sport Marketing
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…