Betsson w Formule 1
Począwszy od Grand Prix Barcelony Betsson Group, jedna z największych na świcie grup zajmujących się grami hazardowymi, będzie promować się w Formule 1.

Firma została nowym oficjalnym europejskim partnerem bukmacherskim zespołu Alfa Romeo Racing. Umowa obejmuje również kluczowe marki grupy, takie jak Betsafe, Betsson i StarCasino.
Betsafe będzie pierwszą marką grupy, która będzie widoczna na bolidach. Znane z silnego angażowania użytkowników, marki Betssona będą wykorzystywać partnerstwo do tworzenia ekskluzywnych i innowacyjnych treści, dając wszystkim swoim graczom oferty i doświadczenia dedykowane światu wyścigowemu.
Frédéric Vasseur, szef zespołu Alfa Romeo Racing i dyrektor generalny Sauber Motorsport AG, powiedział: – Betsson porusza się w sektorze, w którym nieustannie poddaje się próbie i gdzie rywalizacja jest zacięta. To nas łączy i to właśnie staramy się osiągnąć w Alfa Romeo Racing. Wierzymy w sukces tej współpracy, która pomoże nam osiągnąć coraz bardziej ambitne wyniki w 2019 roku.
Jesper Svensson, dyrektor generalny Betsson Group, komentuje: – Betsson ma długą historię w świecie wyścigów, ten świat jest częścią naszego DNA. Cieszymy się, że udało nam się osiągnąć porozumienie i ustawić się na starcie z Alfa Romeo Racing. Jestem pod wrażeniem tego zespołu i czekamy na współpracę z nimi.
Kontrakt obejmie wszystkie europejskie wyścigi w 2019 roku.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…