Puma dołącza do F1
Globalna seria sportów motorowych Formuła 1 uznała niemieckiego producenta odzieży sportowej za swojego wyłącznego sprzedawcę.

Długoterminowa umowa konsoliduje rolę Pumy w Formule 1, tym bardziej, że firma już prowadzi współpracę partnerską z Mercedesami, Ferrari i Red Bullem. Niemcy są obecni w tej serii od 1999 roku.
W ramach porozumienia Puma zainstaluje oficjalne sklepy na 17 wyścigach odbywających się w 2019 roku. Nie tylko będzie sprzedawać odzież, ale i ją produkować.
– Nasza umowa z Formułą 1 pozwoli nam bezpośrednio dotrzeć do nowych fanów wyścigów i zapewnić najlepsze możliwe doświadczenie handlowe – powiedział Bjorn Gulden, prezes Puma.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Co wiemy po losowaniu grup mistrzostw świata? Mundial od strony marketingowej
Przyszłoroczny mundial będzie pierwszym w historii, w którym zagra aż 48 drużyn, a mecze odbędą się w 3 krajach-gospodarzach: USA, Kanadzie i Meksyku. 16 miast gospodarzy, 16 stadionów i 104 mecze, jest to ogromne wyzwanie logistyczne. Ale trwają też intensywne działania marketingowe. 5 grudnia miało miejsce losowanie grup MŚ i…