Jeszcze jedna firma wspiera mundial
Tegoroczne Mistrzostwa Świata FIFA, które odbędą się w Rosji, mogą liczyć na czwartego partnera regionalnego.

Będzie nim Alrosa, firma kontrolowana przez rząd zajmująca się wydobycie diamentów.
Dołącza tym samym do Alfa-Bank, Rostelecom oraz Kolei Rosyjskich.
Przedsiębiorstwo zyskało prawo do promowania marki w regionie, wraz z prawami do promocji w mediach społecznościowych. Będzie również obecna na tablicach LED na stadionach mundialu.
– Na dosłownie chwilę przed Mistrzostwami Świata FIFA, cieszymy się, że możemy poinformować o pozyskaniu jeszcze jednego silnego partnera jakim jest Alrosa – powiedział dyrektor handlowy FIFA, Philippe Le Floc’h.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
Europejskie Kluby Piłkarskie (EFC) – organizacja podejmuje pierwsze działania
Na początku tego tygodnia w Amsterdamie zebrało się kierownictwo EFC. Było to pierwsze formalne spotkanie od czasu zmiany marki. W evencie uczestniczyli najwyżsi rangą liderzy z całej Europy, aby określić strategiczny kierunek rozwoju klubowej piłki nożnej na kolejne lata.