McLaren z marką lifestylową
McLaren F1 Team, zespół startujący w serii Formula 1, ma jeszcze jednego nowego sponsora na sezon 2018.

Kontrakt zawarto z brytyjską marką lifestylową Gandys. Na jego mocy ekspozycja logotypu firmy pojawi się na obu bolidach.
Co ciekawe, będzie to pierwsza firma, która skorzysta z promowania się na nowym systemie Halo, który jest obowiązkowym wyposażeniem wszystkich aut F1 w tym sezonie. To pierwszy sponsor, który zdecydował się w McLarenie na skorzystanie z tego miejsca.
O tyle to interesujące połączenie, że marka słynie z produkcji japonek. Zresztą powstanie limitowana seria takiego obuwia „Halo-edition”, a zyski ze sprzedaży będzie przeznaczona na Fundację Orphans.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.