Ferrari i amerykański tytoń
Scuderia Ferrari, zespół startujący w serii Formuła 1, przedłużyła kontrakt z amerykańskim gigantem tytoniowym.

Umowę parafowano z Philip Morris International. Ma ona charakter wieloletni, ale szczegółów nie upubliczniono.
Firma zaczęła sponsorować Ferrari w połowie lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku. Warto jednak dodać, że dotychczasowe porozumienie wygasało z końcem trwającego sezonu.
Warto dodać, że ta kooperacja należy do jednej z najbardziej niepozornych w świecie sportu. Wszakże w związku z zakazem reklamy wyrobów tytoniowych Ferrari bezpośrednio nie może promować marki Marlboro. Z drugiej zaś strony zachowano barwy nawiązujące do legendarnych malowań, gdy można było ten brand reklamować.
Bartosz Burzyński
Więcej Ze świata
NFL znowu na stadionie Bayernu Monachium
NFL ponownie zawita na Allianz Arena, gdzie zostaną rozegrane mecze sezonu zasadniczego w latach 2026 i 2028. To oznaka zacieśnienia współpracy Niemców z Amerykanami.